مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: ۲ هزار و ٤٥۰ میلیارد تومان پروژه از خدمات ماندگار رئیس جمهور شهید دکتر آیت الله رئیسی در حوزه آب و فاضلاب کردستان است.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ 23 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، محمد فرهاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دولت رئیس جمهور شهید دکتر آیت الله سیدابراهیم رئیسی ۲هزار و ٤٥۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه آب و فاضلاب در استان کردستان اجرا شد.

فرهاد با بیان اینکه این پروژه‌ها در سال‌های ۱٤۰۱ و ۱٤۰۲ اجرا و به بهره‌برداری رسید، گفت: بدون تردید خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی در سراسر کشور نمود داشته است و این تلاش‌ها در استان کردستان هم بەویژه در بخش آب و فاضلاب پررنگ بوده است.

وی با یادآوری شخصیت خستگی ناپذیر و نستوه رئیس جمهور شهید به سفر‌های وی در قالب سفر‌های استانی هیئت دولت به استان کردستان اشاره کرد و افزود: در ۲ دور سفر رئیس جمهور شهید به استان یک هزار و ۷٥۰ میلیارد تومان پروژه شامل آبرسانی به شهر سنندج از سد آزاد، تصفیه خانه آب شهر دیواندره و ارتقاء کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب شهر سنندج به بهره‌برداری رسید.

فرهاد خاطرنشان کرد: در دهه فجر سال ۱٤۰۱ نیز به مدد توجهات ویژه رئیس جمهور به حوزه آب و فاضلاب استان مبلغ ۱۱٤.٥ میلیارد تومان پروژه شامل ایستگاه پمپاژ پل شیخ، تصفیه خانه آب اضطراری مریوان، ازن زنی تصفیه خانه آب بانه، اجرای خط انتقال آب کانی اصحاب به سد بانه و آبرسانی به ۱۳ روستا به بهره برداری رسید.

وی افزود: در دهه فجر سال ۱٤۰۲ نیز ۷٦ میلیارد تومان پروژه شامل تصفیه خانه فاضلاب روستای قروچای دهگلان و آبرسانی به ۱۳ روستا افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: در هفته دولت سال ۱٤۰۲ نیز ۱٥٤ میلیارد تومان پروژه شامل خط انتقال آب سقز، تصفیه خانه فاضلاب روستای قلیان سنندج و آبرسانی به ۱٥ روستای استان با دستورات و تأکیدات رئیس جمهور شهید افتتاح شد.

فرهاد افزود: با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مبنی بر لزوم محرومیت زدایی از روستاها، طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های محروم کشور در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت و در این راستا آبرسانی به ۱٦۹ روستای استان کردستان در دولت رئیس جمهور شهید با اعتبار ٥۲٨ میلیارد تومان آغاز شد که در حال حاضر با ٥۰ درصد پیشرفت ۳٥۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: اجرای ٦۰۰ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب در کردستان از دیگر دستاورد‌های دولت سیزدهم و تلاش‌های رئیس جمهور شهید و دولت خدمتگزار وی در استان کردستان است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: اجرای ۲ هزار و ٤٥۰ میلیارد تومان پروژه طی عمر این دولت در حوزه آب و فاضلاب استان نشان از عنایت ویژه رئیس جمهور شهید به مردم کردستان و پیشرفت و آبادانی این خطه از کشورمان بود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار