رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان از برگزاری سه آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ 05 June 2024

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از ایسنا، اکبر اسدی اظهار کرد: آزمون استخدامی بهزیستی ویژه معلولین، آزمون بند ج (بنیاد شهید) و آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک سه آزمونی هستند که در اواخر هفته جاری توسط جهاد دانشگاهی استان کردستان برگزار می‌گردد.

اسدی عنوان کرد: در آزمون استخدامی بهزیستی (ویژه معلولین) ۳۷۱ نفر شرکت کرده‌اند که از این میان ۲۱۳ نفر مرد و ۱۵۸ نفر خانم حضور دارند.

وی گفت: آزمون استخدامی بهزیستی (ویژه معلولین) در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج واقع در بلوار ارشاد راس ساعت ۹ صبح برگزار می‌گردد.

اسدی در خصوص آزمون استخدامی بند (ج) ویژه بنیاد شهید عنوان کرد: در این آزمون یک هزار و ۲۳۶ نفر داوطلب که به تفکیک ۶۵۳ نفر مرد و ۵۸۳ نفر خانم حضور دارند.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان در ادامه با بیان اینکه این آزمون‌ها همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: آزمون بند (ج) بنیاد شهید نیز بعد ظهر رو پنجشنبه مورخه ۱۷ خرداد ماه سال جاری در مجتمع دیاری گولان دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

وی در پایان نیز به آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک اشاره و یادآور شد: این آزمون نیز با حضور ۴۳۱ نفر داوطلب در روز جمعه ۱۸ خرداد ماه راس ساعت ۹ صبح در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج واقع در بلوار ارشاد برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار