استاندار کردستان گفت: آیت الله رئیسی نمونه و الگوی خدمت به مردم برای توسعه اقتصادی و رفع محرومیت‌ها بود.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲ 10 June 2024

به گزارش تابناک کردستان، زارعی کوشا، امروز (۲۱ خرداد) در همایش مردمی‌ها با عنوان تببین شاخص‌های شهید جمهور و انتخابات در استانداری کردستان با اشاره به شخصیت چند بعدی رئیس جمهور شهید در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب افزود: برما لازم است تا با جهاد تبیین در جامعه، کارآمدی آیت الله رئیسی را به همگان نشان دهیم.

وی از جریان‌های انقلابی خواست فعالیت‌های انجام شده شهید جمهور و دولت سیزدهم را که با تحمل سختی‌ها و مشکلات پیشرو برای توسعه کشور گام برداشت، صیانت کنند.

استاندار کردستان ادامه دادن مسیر آیت الله رئیسی را ضروری دانست و افزود: در انتخابات ۸ تیر که موقعیت حساس برای کشور است باید با اتحاد و انسجام کسی را انتخاب کنیم که بتواند ادامه دهنده مسیر شهید جمهور باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هم با اشاره به اینکه در دولت شهید جمهور و در طول سه سال فعالیت، عملکرد حاکمیت با وجود تمام فراز و نشیب‌ها در نقطه‌ای قرار گرفت که همه به آن افتخار می‌کنیم، گفت: رئیس جمهور شهید توانست با حضور میدانی اوضاع کشور را سروسامان دهد و به وضعیت ثبات برساند.

رمضانی افزود: ما باید با موقعیت شناسی نگذاریم دچار ارتداد سیاسی شویم بلکه باید کنشگر بوده و در میدان برای آگاهی بخشی جامعه تلاش کنیم.

صادقی دستیار ویژه مردمی استاندار کردستان هم با اشاره به اینکه مردم سالاری از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است گفت: در ۲۰ روز مانده به انتخابات و در گام دوم انقلاب، باید با بصیرت افزایی و تبیین، ادامه دهنده حرکت جهادی دولت شهید جمهور باشیم.

در این مراسم نمایندگان ظرفیت‌های مختلف مردمی هم آمادگی خود برای تبیین مردم و حضور حداکثری در انتخابات را اعلام کردند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار