رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به احداث پارک‌های جدید و زیبا در نقاط مختلف شهر طی دوره فعالیت این دوره از شورای شهر، گفت: این اقدام نشان‌دهنده توجه شورا و شهرداری به ایجاد فضای سبز و توسعه فضای تفریحی در شهر است.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶ 28 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، بهروز ابراهیم آبادی امروز (۸ خرداد) در جلسه امروز کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج که به بررسی وضعیت پارک‌ها و خدمات زیرساختی سطح شهر اختصاص داشت، با اشاره به اقدامات شهرداری در احداث پارک‌های جدید، به ضرورت برنامه‌ریزی مدبرانه برای نگهداری از این فضا‌های سبز تأکید کرد.

ابراهیم آبادی با اشاره به احداث پارک‌های جدید و زیبا در نقاط مختلف شهر طی دوره فعالیت این دوره از شورای شهر، عنوان کرد: این اقدام نشان‌دهنده توجه شورا و شهرداری به ایجاد فضای سبز و توسعه فضای تفریحی در شهر است.

وی در ادامه افزود: با وجود اقدامات مثبت انجام شده، متأسفانه شاهد کم‌کاری‌هایی در زمینه نگهداری از پارک‌ها هستیم که برخی از پارک‌ها مانند پارک آشتی به دلیل عدم رسیدگی مناسب، به مکانی نامناسب برای حضور شهروندان تبدیل شده است.

ابراهیم آبادی با بیان اینکه شهرداری سنندج در احداث پارک‌های جدید عملکرد خوبی داشته، اما در زمینه نگهداری از آن‌ها کم‌کاری‌هایی دیده می‌شود، تصریح کرد: ضروری است که شهرداری با برنامه‌ریزی‌های مدبرانه و با جلب مشارکت مردم، نسبت به حفظ و نگهداری از این پارک‌ها اقدام کند تا فضای تفریحی مناسب برای شهروندان فراهم شود.

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه با اشاره به پتانسیل پارک‌ها برای تبدیل شدن به منبع درآمد پایدار برای شهرداری، گفت: پارک‌ها می‌توانند از طریق روش‌های مختلفی مانند واگذاری غرفه‌های تجاری به بخش خصوصی و دریافت اجاره و همچنین برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های مختلف، به کسب درآمد بپردازند.

ابراهیم آبادی با اشاره به توسعه فضا‌های شهری، اظهار کرد: باید بە نحوی عمل کرد که از ایجاد بی‌عدالتی در توزیع منابع و امکانات در سطح شهر جلوگیری بەعمل آید و شهروندان در تمامی نقاط شهر توسعه متوازن را شاهد باشند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود تاکید کرد: ضروری است که با اتخاذ تدابیر لازم، برای توسعه متوازن شهر و جبران کمبود‌ها در این مناطق اقدام شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار