استاندار کردستان ضمن قدردانی از تلاش جهادی مجموعه مدیریت شهری سنندج، گفت: ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان سنندج برای اجرای پروژه تقاطع تکیه‌وچمن اختصاص یافته که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱ 09 June 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز (۲۰خرداد) در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح تکیه و چمن «اتصال تکیه و چمن به کمربندی آبیدر» در سنندج که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت، با قدردانی از شهردار و مجموعه شهرداری سنندج که پروژه‌های خوبی را طی یکی دو سال اخیر اجرا و به بهره‌برداری رساندند، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش و کار جهادی براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد اجرا و بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح تکیه و چمن باشیم که می‌تواند در کاهش ترافیک تاثیرگذار باشد.

استاندار کردستان تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان سنندج برای اجرای این پروژه اختصاص پیدا کرده که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

زارعی‌کوشا افزود: فرماندار سنندج در اعتبارات عمرانی ۱۴۰۳ نیز مبلغ تکمیلی پروژه را مصوب و ابلاغ خواهد کرد.

وی از معاون هماهنگی امور عمرانی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان خواست در تخصیص‌ها همکاری لازم داشته باشند تا پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

استاندار کردستان عنوان کرد: اجرای این پروژه قطعا در گشایش گره‌های ترافیکی موثر خواهد بود.

زارعی‌کوشا افزود: امیدواریم با همین همت پروژه‌های دیگر به ویژه در گره‌های ترافیکی شهر سنندج که تبدیل به معضل شده است در اولویت قرار گیرد و قطعا از محل اعتبارات دولتی به این حوزه کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات مختلف کمک ویژه‌ای به انجام چند کار خوب در راستای رفع گره‌های ترافیکی و تسهیل عبور مرور شهر سنندج انجام خواهیم داد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار