امام جمعە موقت سنندج بر حضور صددرصدی مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشانە قوە بالای سیاسی مردم ایران است.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴ 08 June 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا سید احسن حسینی امروز (۱۹خرداد) در خطبە‌های نماز جمعە شهر سنندج اظهار کرد: همانگونە کە امام علی (ع) فرمودە است آفت حکام و کشور ضعف در سیاست است و طبق گفتە این امام بزرگوار کسانی کە فاقد برنامەریزی هستند و نظرات آن‌ها بی‌پایە و اساس است آفت اصلی اقتصاد و اجتماع هستند.

وی انتخابات را مصداق بارز مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: مردم باید با بصیرت و آگاهی کامل در انتخابات حضور پیدا کنند.

ماموستا حسینی عنوان کرد: بە زودی کاندید‌های انتخاباتی توسط شورای نگهبان تایید می‌شود، امید آن است کە در این راە کسانی مورد تایید و انتخاب باشند کە همچون شهید آیت‌اللە رئیسی، قدرت را در راە خدمت بە مردم بەکار گیرد.

وی اضافە کرد: رئیس‌جمهور آیندە باید شهید رئیسی را در زمینە خدمت، تصمیم‌گیری درست، حضور میدانی در اقصی نقاط کشور الگو قرار دهد.

ماموستا حسینی ادامە داد: ما با حضور خود در انتخابات و با انتخاب درست زمینە را برای ورود دولتی کارآمد کە دغدغە آن توسعە و آبادانی و رفع مشکلات اقتصادی مردم است فراهم کنیم.

وی در پایان بر حضور صددرصدی مردم در انتخابات تاکید و حضور مردم در پای صندوق‌های رای را نشانە قوە بالای سیاسی مردم ایران دانست.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار