مدیرکل شرکت ملی پخش فرآوردە‌های نفتی استان کردستان از تامین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با ۲۳۳ دستگاه نفتکش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ 29 May 2024

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از ایسنا، جهانبخش نوکانی امروز (۹خرداد) در جلسه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط توپوگرافی و سردسیر بودن استان، نقش ناوگان حمل نقل فرآورده‌های نفتی در تامین و توزیع سوخت مورد نیاز نواحی ۹ گانه منطقه، بەویژه مناطق کوهستانی و سخت گذر در فصول سرد سال، حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

مدیرکل شرکت ملی پخش فرآوردە‌های نفتی استان کردستان با تاکید بر اهمیت ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، تولیدی، خانوار‌های نفت سفید سوز و. استان از فعال بودن ۶ شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و ۲۳۳ دستگاه نفتکش در ناوگان حمل و نقل منطقه خبر داد.

نوکانی به تامین و توزیع روزانه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان اشاره کرد و افزود: نقش و جایگاه رانندگان نفتکش و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در تامین و توزیع این میزان فرآورده بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ضرورت سلامت ناوگان حمل و نقل منطقه و تامین و توزیع ایمن مواد سوختی بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان نفتکش تاکید کرد و گفت: وجود ناوگان حمل و نقل ایمن و فعال مستلزم هرگونه فعالیت صنعتی و خدماتی بوده و با زحمات و تلاش رانندگان نفتکش سوخت مورد نیاز خانوارها، نیروگاه سنندج، صنایع،۹۱ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۲۷۹ فروشندگی روستایی به نحو مطلوبی تامین و توزیع شد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار