مدیر مخابرات منطقه کردستان از تحقق ۳۴ پروژه با سرمایه گذاری ۴۴۸ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال در چهار ماه اخیر در شهرستان مریوان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲ 08 June 2024

به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت، اظهار کرد: از آنجایی که شهرستان مریوان به عنوان یکی از مناطق گردشگرپذیر در استان نقش بسزایی در توسعه و رشد اقتصادی کشور دارد، مجموعه مخابرات نیز به منظور ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مشتریان و گردشگران در این شهرستان با سرمایه گذاری ۴۴۸ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال در چند ماه اخیر نسبت به تقویت و ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی اقدام کرده است.
وی اعلام کرد: در حوزه سیستم‌های مخابراتی پنج پروژه توسعه ADSL در نقاط روستایی شهرستان مریوان با سرمایه گذاری دو میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال، ایجاد مرکز و تغییر سیستم سوییچ در پنج نقطه روستایی با اعتبار پنج میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال و اجرای پروژه تغییر سیستم سوییچ مرکز دارسیران در شهر مریوان با هزینه ۲۰میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال اجرا شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: با هدف ارتقا زیرساخت‌های حوزه انتقال در ۱۵ نقطه روستایی تجهیزات CWDM با اعتبار ۱۵میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال و باتری پر ظرفیت در مرکز اصلی با سرمایه گذاری ۱۰میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده است.
حکمت با اشاره به اهمیت سطح کیفی سرویس‌های مخابراتی و ارتباطی در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و جلب رضایت بیش از پیش مشتریان افزود: در حوزه شبکه ارتباطات سیار چهار سایت جدید تلفن همراه با اعتبار ۲۶۰میلیارد ریال نصب و راه اندازی و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.
وی ارتقاء تکنولوژی چهار سایت تلفن همراه را یادآور شد و گفت: تکنولوژی ۵ G با هزینه ۴۰میلیارد ریال بر روی یک سایت و نصب و راه اندازی تکنولوژی ۴ G و TD-LTE بر روی سه سایت دیگر با اعتبار ۹۵میلیارد ریال اجرا شده است.
وی در ادامه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مخابراتی موجود اشاره کرد و افزود: در راستای ارتقا، تقویت و ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان مریوان به منظور ارائه خدمات و سرویس‌های مخابراتی با کیفیت بالاتر به مشتریان با تامین اعتبار و تجهیزات لازم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار