رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: رفع مشکلات ترافیک در سنندج نیازمند کار جمعی و همدلی بین دستگاهی است.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱ 11 June 2024

به گزارش تابناک کردستان، عزت رضایی، امروز (۲۲خرداد) در صحن علنی شورای شهر سنندج که با موضوع ساماندهی ترافیک و حل مشکل وانت‌بار‌های میوه فروشی سطح شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: پلیس راهور در تامین امنیت و خدمت به مردم وظیفه خطیری را برعهده دارد.

وی با ابراز خرسندی از تعامل و همکاری پلیس راهنمایی رانندگی بە مجموعه شورا و شهرداری شهر سنندج، عنوان کرد: متاسفانه شهر سنندج داری گره‌های ترافیکی است که علل متعددی دارد.

رضایی، رفع مشکل ترافیکی در شهر سنندج را نیازمند کار جمعی و هم اندیشی و همفکری بخش‌های مختلف دانست و گفت: باید با همفکری بین دستگاه‌های متولی این حوزه به راه‌حلی مشترکی برای حل این مشکل برسیم.

رئیس شورای شهر سنندج وانت‌های میوه فروشی را یکی از مهم‌ترین علت‌های وجود ترافیک در شهر سنندج دانست و گفت: حل معضل وانت‌های میوه فروشی بدون همکاری نیروی انتظامی و همراهی مردم ممکن نیست شهرداری به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه گام بردارد همه باید پای کار بیایند.

در ادامە این جلسە فرهاد میمنت آبادی، عضو دیگر شورای شهر سنندج نیز در این جلسه اظهار کرد: شرایط حاکم بر مبلمان شهری سنندج به خصوص در هسته مرکزی، موجب ترافیک شده که حل این مشکل نیازمند اقدامات جدی و طرح‌های مقطعی، کوتاه‌مدت و بلندمدت است.

وی با بیان اینکه عوامل متعددی بر ترافیک شهر سنندج تأثیرگذار بوده است، افزود: خود ترافیک نیز موجب ایجاد بار روانی بر زندگی مردم و حتی کسادی فضای کسب و کار شده است.

عضو شورای شهر سنندج اضافه کرد: مردم شهر سنندج بافرهنگ و اهل مدارا هستند که باید با همفکری با یکدیگر برای حل این مشکل برنامه‌ریزی کنیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار