مسابقات والیبال قهرمانی یگان‌های منطقه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی تیپ ٣٢٨ متحرک هجومی شهید عبادت نزاجا در مریوان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷ 28 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، این مسابقات امروز (هشتم خرداد ماه) با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد و تیم‌های حضوریافته از یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش در غرب کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.

فرمانده تیپ ٣٢٨ متحرک هجومی نزاجا در افتتاحیه این رقابت‌ها، اظهار کرد: این مسابقات به‌صورت سراسری در سطح یگان‌های منطقه‌ای نیروی زمینی در حال اجراست و امروز ما در تیپ ٣٢٨ متحرک هجومی میزبان یگان‌های ارتش در منطقه غرب کشور هستیم.

بهمن عبدلی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها ٩ تیم از چهار استان کرمانشاه، همدان، لرستان و کردستان از یگان‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه غرب کشور به مدت سه روز در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس شهرستان مریوان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات پاسداشت یاد و خاطره ١٠٠٠ شهید تیپ ٣٢٨ متحرک هجومی و آمادگی ورزشکاران و بخصوص تیم‌های والیبال نیروی زمینی در منطقه غرب کشور و سلامتی و تندرستی کارکنان و پرسنل ارتش است. در این مسابقات دو تیم که به فینال مسابقات راه پیدا می‌کنند، برای شرکت در رقابت‌های والیبال نیروی زمینی ارتش انتخاب خواهند شد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار