رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: اولین رویداد کارآفرینی تاک در کردستان با هدف توسعه و پیشرفت ایده‌های بانوان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ 09 June 2024

به گزارش تابناک کردستان، علی اکبر عبدالملکی امروز یکشنبه (۲۰ خرداد) در اولین رویداد کارآفرینی تاک که به همت اتاق بازرگانی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد توسعه و پیشرفت در کردستان باید راه‌اندازی شود و برگزاری رویداد کارآفرینی تاک هم در راستای توسعه این تفکر رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۲ عامل توسعه در استان کردستان شناسایی شده که تا کنون ۸ مورد از این عوامل اجرایی شده است، افزود: در مسیر توسعه و پیشرفت نواقص و موانعی وجود دارد که بخش خصوصی هم از این امر مستثنی نیست، اما باید کوشید که با رفع این نواقص قدم در راه توسعه گذاشت و مشکلات کردستان را احصا کرد.

سید کمال حسینی، رییس خانه صنعت و معدن و تجارت استان کردستان، در ادامه این رویداد، هدف از برگزاری این رویداد را شکوفایی ایده‌ها و استعداد‌های بانوانی است که طی سال ها، مغفول مانده ذکر و اظهار کرد: فرهنگ سازی با هدف امید آفرینی از مهمترین رسالت‌های اتاق بازرگانی در استان کردستان است.

ارسال ۲۶۰ ایده به دبیرخانه جشنواره تاک در کردستان

بیان ریحانی فرد، نماینده کمیته فنی رویداد اظهار کرد: این رویداد به همت مرکز رشد بانوان کارآفرین اتاق بازرگانی برگزارشده و تا کنون بیش از ۲۶۰ ایده به دبیرخانه این رویداد ارسال شده که بعد از داوری، ۲۰۰ ایده پذیرش نهایی شده و امروز در قالب ۴۱ تیم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در پایان این رویداد ۹ تیم توسط هیئت داوران انتخاب می‌شوند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار