فرماندار سنندج با اشاره به برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در ۸ تیرماه گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان سنندج شده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵ 28 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسن عسکری امروز (۸خرداد) در سخنانی در شورای اداری شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی، ایشان را ثمره درخت انقلاب اسلامی و الگوی خدمت بی‌منت به مردم دانست.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در مکتب اسلام و حضرت امام خمینی (ره) پرورش یافته بود، عنوان کرد: ایشان در دوران مسئولیت خود در کسوت ریاست جمهوری، همواره با مردم‌داری، روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری، منشأ خیر و برکات فراوانی برای کشور و استان کردستان بود.

عسکری با اشاره به خدمات ارزنده شهید رئیسی به استان کردستان و جامعه اهل سنت، اظهار کرد: ایشان با عملکرد خود در دولت سیزدهم، به مردم قدرشناس این استان ثابت کرد که دغدغه رفع مشکلات و توسعه کردستان را دارد.

فرماندار سنندج همچنین با تأکید بر لزوم ادامه راه شهید رئیسی، از مسئولان خواست که سیره و روش ایشان را در خدمتگزاری بی‌منت به مردم سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام اشاره کرد و گفت: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، این انتخابات باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند در این خصوص تلاش کنند.

عسکری با بیان اینکه فرآیند‌های برگزاری انتخابات در شهرستان سنندج با تشکیل ستاد انتخابات آغاز شده است، تصریح کرد: طبق قانون، تمامی ادارات موظفند امکانات لازم از جمله نیروی انسانی و تجهیزات را برای ستاد انتخابات فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی به سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، از برگزاری مراسم بزرگداشت ایشان در روز یکشنبه ۱۳ خرداد در مسجد جامع سنندج خبر داد و گفت: مشتاقان زیارت مزار مطهر حضرت امام در قالب کاروان ۶۰۰ نفری زائران به تهران اعزام خواهند شد.

در ادامه این جلسه، فرماندار سنندج از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ در پیاده‌راه فردوسی با حضور اقشار مختلف سنندج خبر داد.

وی افزود: این مراسم به منظور پاسداشت خدمات ارزشمند شهدای خدمت و تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل برگزار خواهد شد.

عسکری گفت: از عموم مردم شهیدپرور سنندج دعوت می‌شود با حضور در این مراسم، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی بدارند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار