مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج گفت: توسعه و بهبود سطح استاندارد‌های ارائه خدمات و کاهش میزان شکایات و پاسخگو بودن بخش‌های مختلف در شهرداری سنندج از اهداف اصلی اجرای بازرسی‌های دوره‌ای از بخش‌های مختلف در این نهاد است.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ 05 June 2024

به گزارش تابناک کردستان، هوشیار دست‌باز امروز (۱٦خرداد) با هدف ارتقای کیفیت و سلامت اداری از مناطق و سازمان‌های شهرداری بازدید و اظهار کرد: در همین راستا با حضور کارشناسان مرتبط از شهرداری‌های مناطق ۱ و ۲ بازدید و موارد لازم برای اصلاح امورات داده شد.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازدید‌های دوره‌ای به صورت هفتگی ادامه دارد، گفت: این بازدید‌ها هر یکشنبه و سه‌شنبه انجام و طی آن ضمن بازدید از تمام واحد‌ها و بخش‌ها نکات لازم برای اصلاح با هدف خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان انجام می‌گیرد.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج افزود: تدوین و تنظیم برنامه‌های واحد بازرسی شهرداری سنندج بر چند مولفه مهم مستمر و دوره‌ای استوار است و در راستای مطابقت عمل و عملکرد با هدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان، ارتقای سلامت اداری و رضایتمندی جامعه صورت می‌گیرد.

دست‌باز با تاکید براینکه بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و نظارت بر حسن انجام امور مناطق و سازمان‌ها در مجموعه شهرداری گفت: در همین راستا تهیه گزارشات دوره‌ای به صورت هر سه ماه و هر ۶ ماه یک بار انجام می‌گیرد.

وی به تهیه و تدوین چک لیست‌های مختلف متناسب با وظیفه مناطق و واحد‌ها اشاره کرد و گفت: آموزش کارشناسان بازرسی در راستای انجام هرچه بهتر و کیفی‌تر وظایف محوله در روند بازرسی‌ها از دیگر نکات مورد توجه در این دوره از مدیریت واحد نظارت و بازرسی شهرداری سنندج است.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج تصریح کرد: سنجش، ارزش گذاری و قضاوت در خصوص عملکرد شهرداری مناطق، سازمان‌ها و در مجموع شهرداری سنندج براساس قوانین و مقررات مربوطه و با رویکرد معیار‌های اثربخشی، کارایی، اخلاقی و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده انجام می‌گیرد.

دست‌باز، شناسایی و تعیین ظرفیت‌ها و توانایی‌های بلاقوه و بالفعل و تعیین میزان انجام وظایف براساس قوانین و مقررات، ایجاد انگیزش بیشتر برای خدمت شایسته به مردم با تاکید شهردار سنندج به عنوان اولویت بسیار مهم در واحد نظارت و بازرسی شهرداری سنندج دنبال می‌شود و امیدواریم شاهد نتایج کاملا تاثیرگذار در این خصوص باشیم.

وی توسعه و بهبود سطح استاندارد‌های ارائه خدمات و کاهش میزان شکایات و پاسخگو نمودن بخش‌های مختلف در شهرداری سنندج را از اهداف اصلی در اجرای بازرسی‌های دوره‌ای عنوان و خاطرنشان کرد: واحد نظارت و بازرسی در انجام این روند به هیچ وجه دنبال مچ‌گیری نبوده و هدف از بازرسی حصول اطمینان از سلامت اداری و انجام درست وظایف محوله در بخش‌های مختلف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار