فرماندار و رئیس ستاد انتخابات سنندج اعلام کرد که ستاد انتخابات شهرستان با ۲۶۵ شعبه اخذ رأی و ۶ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی، آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه است.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ 05 June 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسن عسکری، ۱۶ خرداد در گفتگو با خبرنگاران جزئیات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را اعلام و اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان سنندج با هفت کمیته تخصصی تشکیل شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات با همکاری هیات نظارت را دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان عنوان کرد: در شهرستان سنندج ۲۶۵ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که از این تعداد، ۱۹۴ شعبه ثابت و ۷۱ شعبه سیار خواهند بود، از این میان، ۱۵۶ شعبه در مناطق شهری و ۱۰۹ شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند شد تا در روز ۸ تیرماه، آرای مردم را اخذ کنند.

وی همچنین بیان کرد: در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در شهرستان سنندج، ۶ هزار نفر از عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی فعالیت‌های مرتبط با برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد.

عسکری با اشاره به اینکه از روز ۲۳ خرداد تا ۶ تیرماه، کاندیدا‌های ریاست جمهوری تبلیغات خود را آغاز می‌کنند گفت: کمیته تبلیغات ستاد انتخابات تدابیر لازم را برای مکان‌های تبلیغاتی در سطح شهر و روستا اندیشیده است و کاندیدا‌ها می‌توانند با اخذ مجوز‌های لازم، میتینگ‌های تبلیغاتی را در سطح شهرستان برگزار کنند.

فرماندار سنندج با اشاره به حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور گفت: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی، انتخابات زودهنگام برگزار می‌شود و همکاران فرمانداری و ستاد انتخابات در زمان بسیار کوتاهی با تعامل با هیات نظارت، فرآیند‌های برگزاری انتخابات در روز ۸ تیرماه را انجام داده‌اند و بدون هیچ مشکلی این انتخابات برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان در پایان از مردم کردستان و شهرستان سنندج برای مشارکت حداکثری دعوت و خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس جمهوری در تراز انقلاب و با توجه به شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری انتخاب شود تا راه شهیدان، به ویژه شهید رئیسی و شهدای خدمت، ادامه یابد و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایدار بماند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار