نماینده سقز و بانه در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت راه و شهرسازی کردستان رها شده است الان 3 سال است که گلایه می‌کنیم اما موفقیتی بدست نمی‌آوریم، وزارت راه در این مورد قول پیگیری می دهد ولی هر روز بدتر از قبل است.
کد خبر: ۱۶۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 13 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، محسن بیگلری در گفت‌وگو با کردپرس با گلایه از وضعیت نابسمان راه های استان کردستان اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی نسبت به وضعیت راه های استان کارنامه مناسبی نداشته و لازم است در این باره قدری جدیتر به موضوع نگاه کند.

وی گفت: در بارندگی اخیر مردم کردستان با مشکلات فراوانی روبرو بودند،بویژه راه‌های روستایی به مدت چند روز بسته شد و در این خصوص مردم استان کردستان مشقت زیادی را متحمل شدند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه اداره راه و شهرسازی قرارداد برخورد با موضوع بارندگی، بویژه بارندگی مربوط به برف را دیر منعقد کرد و قرادادهایی را هم که بسته بود نیمه و ناتمام اجرا کرد، به همین خاطر مردم استان کردستان با مشکلات فراوانی روبرو شدند.

وی گفت: بعضی از روستاهای استان حتی برای چند روز جاده‌هایشان بسته شده بود که متاسفانه اداره راه و شهرسازی کردستان نسبت به این موضوع بی حد کم توجهی نشان داد.

بیگلری با اشاره به بی برنامگی و ناتوانی اداره راه و شهر سازی کردستان در خصوص بارش‌های اخیر افزود: انتظار داریم الان هم به این مسئله اندیشیده شود که اگر دوباره با پدیده بارش برف روبرو شدیم،دیگر با وضعیت کنونی روبرو نشویم.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط این چنینی باید مسیر به مسیر قرارداد بسته شود تا با مشکلات اخیر مواجهه نباشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بارندگی اخیر قراردادهایی که بسته شده بود توانایی لازم و وسایل و ماشین آلات لازم برای برف روبی از مسیرها را نداشتند، برای این موضوع باید چندین دستگاه و ماشین آلات جدید و پیشرفته وجود داشته باشد تا در زمان مواجه با پدیدهای بارش زا دچار مشکل نشویم.

وی با تذکر به دولت و اداره راه و شهرسازی افزود: در این زمینه به شدت متذکر و گلمندیم و تذکر داده ایم و بارها این موضوع را در صحن علنی تذکر داده ام و بازم تذکر می دهم.

بیگلری با اشاره به مسئله ضعف مدیریت در این حیطه گفت: در استان‌های دیگر این مشکل دیده نمی‌شود یا کمتر برجسته است و این بخاطر مدیریت موضوع است.

وی افزود: وضعیت راه و شهرسازی کردستان رها شده است الان 3 سال است که گلایه می‌کنیم اما موفقیتی بدست نمی‌آوریم، وزارت راه در این مورد قول پیگیری می دهد ولی هر روز بدتر از قبل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار