مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ضمن دعوت به مشارکت فراگیر و هدفمند مردمی در انتخابات، ملاک و معیارهای انتخاب گفتمان انقلابی و ولایی را برشمرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ 26 June 2024

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام طه توکلی عصر امروز در محفل انس و مودت که با حضور بیش از 1500 نفر از خانواده و وابستگان سپاه ساکن در شهرستان‌ قروه به مناسبت چهلم شهادت شهدای خدمت و شهید جمهور، شهید رئیسی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، بر ادامه راه این شهید والامقام تأکید کرد.

وی به فلسفه غدیر به معنای زعامت، ولایت و رهبری پرداخت و افزود: معنای غدیر در دوران معاصر و انقلاب اسلامی در رهبری امامین انقلاب تجلی پیدا کرده و بستر رشد این مفهوم، فهم ملت انقلابی ایران اسلامی و پیشکسوتان جهاد و شهادت بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس و قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان با اشاره به دستاوردهای 45 ساله نظام ذیل مفهوم ولایت، امتیاز و برتری دولت شهید رئیسی را با دولت‌های گذشته در نوع تبعیت و بهره‌برداری از مفهوم ولایت دانست و تصریح کرد: بستر رشد این مفهوم، فهم ملت انقلابی ایران اسلامی و پیشکسوتان جهاد و شهادت بوده است.

وی ضمن دعوت به مشارکت فراگیر و هدفمند مردمی در انتخابات، ملاک و معیارهای انتخاب گفتمان انقلابی و ولایی را برشمرد و عنوان کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که حفظ وحدت و اتحاد مردم مورد توجه او باشد. کسی باید انتخاب شود که حق و حقوق مردم را بشناسد و از پایمال شدن آن حق جلوگیری کند.

توکلی بیان کرد: یکی از مولفه‌های قدرت که ما را در برابر چانه‌زنی‌ها و معادلات بین‌المللی قدرتمند می‌کند درصد مشارکت بیشتر مردم به عنوان پشتوانه تصمیمات آینده دولت است، بنابراین هر چقدر مشارکت مردم کشور و استان کردستان بالاتر باشد، می‌تواند پشتیبانی برای رئیس‌جمهور منتخب باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه چشم دوست و دشمن به انتخابات ایران دوخته شده است، ابراز داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یقیناً می‌تواند باعث تقویت و تثبیت قدرت کشور و ناامیدی دشمنان در صحنه جهانی باشد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار