مدیر راهداری راه و شهرسازی کردستان:
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: به دلیل بارش برف و کولاک شدید، مسیر سقز بانه تا اطلاع بعدی بسته شد.
کد خبر: ۱۵۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 02 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدراشد مدرس‌گرجی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به دلیل بارش برف و کولاک شدید، مسیر سقز بانه تا اطلاع بعدی بسته شد.

وی گفت: با توجه به کم شدن شدت کولاک و تلاش راهداران در برفروبی و نمک پاشی مسیرها، امکان تردد در سایر راه‌های اصلی استان میسر است اما تردد در گردنه‌های استان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان تصریح کرد: شب گذشته 2 دستگاه اتوبوس در نزدیکی روستای حسین آباد در محور سنندج دیواندره به دلیل انحراف به طرف شانه راه، از راه خارج شدند که یک دستگاه آن توسط عوامل راهداری، آزاد شد و به مسیر ادامه داد اما مسافران یک دستگاه دیگر که خطر واژگونی داشت، توسط عوامل راهداری خارج شدند تا به وضعیت اتوبوس رسیدگی شود.

وی گفت: از غروب روز جمعه تاکنون افزون بر ٢٠٠ نفر در راهدارخانه‌های سطح استان اسکان داده شدند.

مدرس‌گرجی افزود: همچنین ساعت 2 بامداد امروز بعد از چند ساعت تلاش بی وقفه، با تلاش راهداران شهرستان دهگلان و همکاری عوامل فوریت‌های پزشکی و هلال احمر، زن باردار در روستای چخماق دره دهگلان نجات یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار