مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گرجی با اعلام اینکه شاهد بارش برف و باران و کولاک در بیشتر محورهای استان کردستان هستیم از مردم درخواست کرد از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
کد خبر: ۱۳۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱ 04 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، محمدراشد مدرس‌گرجی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بارش برف در محور دیواندره - سقز - بانه از غروب پنجشنبه آغاز شده و به دلیل کولاک شدید و جلوگیری از وقوع مشکل و راه بندان، با هماهنگی فرماندهی پلیس راه استان محدودیت ترافیکی در این مسیر اعمال شده است.

وی گفت: عبور انواع تریلر از شامگاه پنجشنبه ساعت 24 تا ساعت ٨ صبح جمعه 13 آذر در مسیر دیواندره- سقز -بانه ممنوع است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اعلام اینکه اکنون شاهد بارش باران، برف و کولاک در بیشتر محورهای استان کردستان هستیم از مردم درخواست کرد از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی بر رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی نیز تاکید کرد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئن تردد کنند.

مدرس‌گرجی به حضور عوامل راهداری در طول محورهای اصلی استان هم اشاره کرد و افزود: تیم‌های راهداری در محورهای استان مشغول فعالیت راهداری هستند.

اداره کل هواشناسی استان کردستان هم، پنجشنبه در قالب اخطاریه‌ای، هوای سرد و شرایط یخبندان را تا روز سه‌شنبه هفته آینده برای استان پیش‌بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار