معاون استاندار کردستان خبر داد
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: با ثبت نام 15 نفر در سومین روز نام نویسی داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شمار داوطلبان این انتخابات در استان کردستان به 52 نفر رسید و تاکنون 5 نفر هم نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری شده‌اند.
کد خبر: ۱۴۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 21 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با ثبت نام 15 نفر در سومین روز نام نویسی داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شمار داوطلبان این انتخابات در استان کردستان به 52 نفر رسید که از این تعداد دو نفر زن و 50 نفر مرد هستند.

وی گفت: امروز در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران 5 داوطلب، سقز و بانه 4 داوطلب، مریوان و سروآباد یک داوطلب، قروه و دهگلان 3 داوطلب و بیجار و یاسوکند نیز 2 داوطلب ثبت نام کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: در مجموع تاکنون برای حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران 19 نفر، سقز و بانه 10 نفر، مریوان و سروآباد 8 نفر، قروه و دهگلان 6 نفر و بیجار نیز 9 نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: امروز همچنین برای مجلس خبرگان رهبری 3 نفر از حوزه انتخابیه استان کردستان نام نویسی کردند.

آشناگر افزود: شمار ثبت نام کنندگان مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان کردستان از ابتدا تاکنون نیز در مجموع 5 نفر گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار