استاندار کردستان عنوان کرد
استاندار کردستان گفت: انقلاب اسلامی بر دو اصل دین مداری و مردم سالاری شکل گرفت و همین دو اصل، رمز ماندگاری انقلاب بود.
کد خبر: ۱۷۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 01 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی امروز در مراسم زنگ انقلاب اظهار کرد: آزادی از بند استبداد داخلی و وابستگی خارجی در قالب نظام جمهوری اسلامی بود.

وی گفت: تمامی این دستاوردها با رهبری مقتدرانه معمار کبیر برای ملت ایران به ارمغان آمد و از این رو تمام دشمنان اسلام از این وضعیت ناراضی بودند و در صدد نابودی انقلاب بودند.

استاندار کردستان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای تفکر و اندیشه دینی شکل گرفته و آنچه که این انقلاب را از سایر انقلاب ها متمایز می کند رهبری امام(ره) و حضور گسترده مردم همیشه در صحنه بوده است.

وی گفت: امروز اقتدار و عظمت ایران اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب بود که خوشبختانه در منطقه یکی از قدرت‌های اصلی محسوب می‌شویم.

زاهدی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با اقتدار در برابر ظلم ایستادند و امروز به برکت این ایستادگی یکی از آزاد ترین و مستقل ترین ملت های جهان است.

وی با اشاره به این مطلب که امروز همین آزادی و استقلال سر لوحه دیگر کشورها شده است، اظهار کرد: بیداری اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در جهان شکل گرفته است.

استاندار کردستان گفت: خوشبختانه بعد از سی و هفت سال عمر با برکت انقلاب اسلامی شکوه و اقتدار ایران هر روز و هر سال بیشتر از گذشته است و این نشان از ماهیت انقلاب است.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر دو اصل دین مداری و مردم سالاری شکل گرفت و همین دو اصل رمز ماندگاری انقلاب بود.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار