استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: به عنوان استاندار کردستان این اطمینان را به مردم می‌دهم که دولت انتخاباتی قانونی برگزار کرده و از رای مردم صیانت می‌کند.
کد خبر: ۱۶۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 13 January 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی امروز در نشست ماهیانه ائمه جمعه استان کردستان در سنندج با اشاره به مسائل مختلفی که کشور در عرصه های داخلی و بین‌المللی با آن روبروست، اظهار کرد: بحث هسته‌ای کشورمان موضوعی بود که در عرصه بین‌المللی سال‌ها با آن دست به گریبان بودیم که بعد از فراز و نشیب‌ها و مذاکرات فراوان با کشورهای 1+5 به توافق رسیدیم که مهم ترین دستاورد آن پذیرش ایران اسلامی به عنوان قدرت هسته‌ای است.

وی گفت: مذاکرات و توافق ما با کشورهای غربی باعث شد که از شمول فصل هفتم ملل متحد خارج شویم.

استاندار کردستان پیروزی در مذاکرات را مرهون پایداری مردم ایران در شرایط سخت دانست و تصریح کرد: کشور ما یکی از طولانی ترین جنگ های تاریخ جهان را داشته و ملت و بدون اینکه در این جنگ نابرابر شکست بخورد سربلند از این کارزار بیرون آمد که این نشان از توانمندی، اتحاد و انسجام مردم است.

وی به تغییر رویکرد و تاکتیک آمریکا و رژیم صهیو‌نیستی در ساقط کردن حکومت‌ها اشاره کرد و گفت: امروزه ابرقدرت‌ها سیاست جنگ نیابتی را دنبال می‌کنند و با فرقه سازی در خاورمیانه امروز بخشی از مسلمانان به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشتار مردم کشورهای مسلمان دست زده‌اند و در این میان بدون اینکه هزینه‌ای بکنند از هر طرف کشته شوند جمعیت مسلمان کاهش می‌بابد.

زاهدی افزود: از لحاظ فکری و فلسفی تنها اندیشه ای که می تواند در مقابل زورگویی غرب بیاستد دین مبین اسلام است و آنها در این خصوص احساس خطر می‌کنند.

وی ماندگاری حکومت‌ها در فلسفه سیاسی را تکیه بر مردم خود عنوان کرد و گفت: حکومت‌های حاکم بر کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان به قدرت های غربی تکیه کرده‌اند و از مردم خود غافل هستند که این امر آنها در معرض نابودی قرار داده است.

استاندار کردستان بر اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: به عنوان استاندار کردستان این اطمینان را به مردم می‌دهم که دولت انتخاباتی قانونی برگزار کرده و از رای مردم صیانت می‌کند.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط منطقه حضور حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است که جا دارد ائمه محترم جمعه با توجه به جایگاه اجتماعی شان در این زمینه همت کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
با سلام جناب استاندار دولت در تمام دوره ها از راي مردم صيانت كرده. اصولا" وجود سيستم نظارتي شوراي نگهبان به همين خاطر است. در هيچ دوره اي چه دوم خرداد چه قبل از آن و چه دولت نهم و دهم حماسه را مردم آفريدند و ودولت ها از آراء كه حق الناس است صيانت كرده اند. البته راهي جز اين هم نيست و نبايد باشد.
تمام حرف مردم و رهبري در فتنه 88 كه بعضي ها گوش نكردند همين بود كه تقلب و تخلفي صورت نگرفته.
ايكاش گوش ميكردند تا اين هزينه بر ملت و كشور تحميل نمي شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار