استاندار کردستان:
استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز نگاه‌ها به کردستان امنیتی نیست و این یک فرصت بزرگ برای توسعه استان به شمار می‌آید گفت: نگاه ما، تنها به کسانی که بخواهند در روند رفاه و آسایش و آرامش مردم و در روند توسعه کردستان خلل وارد کنند امنیتی خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 16 November 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در نهمین جلسه شورای اداری که صبح امروز با حضور وزیر اطلاعات در محل استانداری کردستان برگزار شد با اشاره به گفتمان جدید وزیر اطلاعات در سطح ملی و رویکرد فرهنگی و اجتماعی به امنیت کشور، اظهار کرد: الحمدلله رویکرد نهادهای امنیتی در کردستان نیز یک رویکرد توسعه گرایانه است.

وی گفت: با سفر مقام معظم رهبری به کردستان در سال 88 دریچه جدیدی در نگاه مدیران و مجریان نظام نسبت به کردستان گشوده شد و آن ضرورت توسعه همه جانبه کردستان است.

استاندار کردستان تصریح کرد: تعابیری که مقام معظم رهبری در مورد کردستان به کار بردند، سبب شد که مسئولان نظام کردستان را یک فرصت و ظرفیت ارزشمند برای نقش آفرینی در توسعه ملی قلمداد کنند.

وی گفت: زمانی که برای ابلاغ حکم استانداری کردستان در جلسه هیئت دولت شرکت کردم رئیس جمهور گفت که از شما کردستانی آبادتر می‌خواهم و همین مسئله بیانگر این است که نگاه و رویکرد روحانی و مجموعه دولت تدبیر و امید به کردستان توسعه‌ای است.

زاهدی افزود: امروز همه مدیران، مسئولان، روحانیون، دانشگاهیان و نخبگان، فعالان اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و در کل همه اقشار جامعه کردستان پذیرفته‌اند که چاره حل مشکلات کردستان توسعه همه جانبه و متوازن است و این تبدیل به یک گفتمان همه‌گیر در کردستان شده است.

وی تاکید کرد: به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در کردستان تمام تلاش و همت خود را برای توسعه کردستان و تکثیر ضرورت ایجاد این گفتمان در همه لایه‌های اجتماع کردستان به کار گرفته‌ام و خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی نیز این گفتمان را به طور جدی پذیرفته و آن را دنبال می‌کنند.

استاندار کردستان گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در کردستان اعلام میدارم که امروز نگاه‌ها به کردستان امنیتی نیست و این یک فرصت بزرگ برای توسعه کردستان به شمار می‌آید بنابراین همه باید تلاش کنیم زیرا امنیت پایدار کردستان مستلزم توسعه پایدار کردستان است و این یک حقیقت است که بدون توسعه امنیت نخواهیم داشت.

وی افزود: نگاه ما، تنها به هر فرد و شخصیت و گروه تشکیلاتی بخواهند در روند رفاه و آسایش و آرامش مردم و در روند توسعه کردستان خلل وارد کنند امنیتی خواهد بود و به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار