معاون استاندار کردستان مطرح کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: بسیاری از شهرهای ما درگیر مشکلات حاشیه‌نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی هستند و این خود از عوامل اصلی ایجاد نارضایتی در شهرها است که دستگاه‌های متولی باید به آن توجه جدی داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 07 November 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ حسین فیروزی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کردستان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توجه ویژه دولت به مطالبات و نیازهای مرد از نظام تدبیر استان در گذشته انتقاد کرد و گفت: برنامه ریزی‌ها نباید بعد از مطالبات و نیازهای مردم باشد بلکه باید خواست مردم قبل از برنامه‌ریزی نیاز سنجی شود و تصمیمات باید به گونه‌ای باشد که سبب بلاتکلیفی مردم نشود.

وی افزود: مدیران و دستگاه های دولتی نباید مردم و ارباب رجوع‌شان را بلا تکلیف بگذارند و برنامه ریزی‌های دولتی و تصمیمات باید قبل از بلاتکلیف شدن مردم صورت گیرد تا مبادا کم توجهی سبب اعمال قوانین نانوشته و خود ساخته از سوی مردم گردد.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بسیاری از شهرهای ما درگیر مشکلات حاشیه‌نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی هستند و این خود از عوامل اصلی ایجاد نارضایتی در شهرها است که دستگاه‌های متولی باید به آن توجه جدی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار