معاون استاندار کردستان خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: خدمات رسانی به سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر بانه توسط دستگاه‌های خدمت رسان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 27 October 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، امیر قادری در جلسه دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران که به ریاست معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان عمران و بهسازی شهری برگزار شد اظهار کرد: خدمات رسانی به سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر بانه توسط دستگاه‌های خدمت رسان آغاز می‌شود.

وی نهایی شدن این موضوع و تصویب افزایش محدوده جدید شهر بانه را منوط به تهیه طرح جامع جدید این شهر ذکر کرد و گفت: در این طرح جدید رویکرد باز آفرینی توسط سازمان عمران و بهسازی شهری وزارت راه و شهرسازی مورد تاکید قرار گرفته اما تمهیدات لازم جهت خدمات رسانی دستگاه‌های خدمت رسان به لحاظ ضرورت به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی اطراف شهر بانه که تداخلی با اراضی دولتی ندارند هموار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با تأکید بر احصاء و تحقق حقوق دولت و شهرداری تاکید کرد: جلوگیری از تضییع منافع دولت یک ضرورت غیر قابل اجتناب بوده و رعایت این مهم از سوی شهرداری و راه و شهرسازی و دستگاه‌های خدمت رسان ضروری است.

وی روند تصویب این مهم را یک فرایند پیچیده و طولانی بیان کرد و گفت: رعایت قوانین و مقررات و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز از سوی شهرداری، شورای اسلامی شهر، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و سایر دستگاه‌های اجرایی حائز اهمیت است.

قادری افزود: هیچ گونه قصور و کوتاهی در این زمینه از سوی دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار