معاون استاندار کردستان خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از وصول کمک اعتباری به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کردستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 26 October 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، امیر قادری اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته از طریق وزارت کشور و معاون توسعه شهری و روستایی وزارت کشور مطالبات استان پیگیری گردید که در نهایت منجر به وصول کمک اعتباری به شهرداری های و دهیاری‌های کردستان شد.

وی گفت: امید است با جذب این میزان اعتبارات و با تقویت زیرساخت های شهری و روستایی زمینه توسعه پایدار در استان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به سفر معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور به استان و قول‌های مساعد در زمینه کمک به شهرداری‌ها خاطر نشان کرد: مسلما تحقق این قول‌ها با پیگیری و مطالبه استان مسیر خواهد شد و نیازمندی‌های استان همواره باید در قالب مکاتبه و پیشنهاد از طریق وزارتخانه پیگیری گردد تا سهم واقعی استان از ردیفهای بودجه‌ای کشور تحقق یابد.

وی از واریز بیش از 35 میلیارد ریال کمک اعتباری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این راستا اقدامات و تمهیدات مناسبی نیز در زمینه سهمیه قیر رایگان برای شهرهای زیر 20 هزار نفر صورت گرفته است.

قادری همچنین تامین ماشین آلات عمرانی و خدماتی برای شهرداری‌های زیر 100 هزار نفر و نیز ماشین آلات مورد نیاز برای دهیاری‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای حمایت از شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برشمرد.

وی بر لزوم اهتمام شهرداران استان در زمینه هزینه کردن مناسب اعتبارات و تسهیلات تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار