استاندار کردستان مطرح کرد
استاندار کردستان گفت: در جامعه ما وقتی نامی از امر به معروف و نهی از منکر می‌آید مردم بلافاصله مسئله حجاب به ذهنشان خطور می کند اما این طرز نگرش صحیح نیست.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 22 October 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در همایش معرفتی مصادیق اداری امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه در روزگاری که واقعه عاشورا اتفاق افتاد از اسلام فقط اسمی باقی بود و رسم اسلام به فراموشی سپرده شده بود، اظهار کرد: در جامعه ما وقتی نامی از امر به معروف و نهی از منکر می‌آید مردم بلافاصله مسئله حجاب به ذهنشان خطور می کند اما این طرز نگرش صحیح نیست.

وی گفت: زیباترین تعبیر از امر به معروف و نهی از منکر همان تعبیری است که مقام معظم رهبری فرموده و به فرمایش ایشان بزرگترین منکر همان منکری است که پایه‌های نظام را سست کند.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه کارکنان و کارمندان همه دستگاه ها و ادارات نظام در مقابل حفظ و تحکیم پایه های نظام مسئولند، تصریح کرد: هر گونه عمل و رفتار کارکنان دولتی اگر به زیان مردم باشد و موجب نارضایتی مردم شود، بزرگترین منکر است.

وی گفت: مسئولیت در نظام اسلامی یک نعمت است و این نعمت بار سنگینی است که بر دوش همه کارکنان گذاشته شده و همه باید تلاش کنند مردم را راضی نگه دارند و اگر غیر از این باشد، بزرگترین منکر است.

زاهدی افزود: بی حرمتی به ارباب رجوع و کارشکنی در امور مردم یک منکر بزرگ است بنابراین کارکنان دستگاه‌های نظام باید تلاش کنند مردم قانع باشند و ارزش انسان‌ها حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار