نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز سرنوشت ساز 9 دی که شکل گرفته از غرور و غیرت ملی همه ملت ایران بود گفت: در 9 دی برگ زرینی از حضور همیشگی مردم ما در صحنه و در تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های نظام رقم خورد و این حماسه در تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم ثبت شده است.
کد خبر: ۱۴۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 20 December 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 9 دی و دهه فجر با تبریک پیشاپیش هفته وحدت اظهار کرد: روز 9 دی سال 88 تجدید میثاق مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با ولایت بود و مردم به تمام دنیا ثابت کردند با گذشت 3 دهه از عمر با برکت انقلاب، همچنان محکم بر آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

وی گفت: دشمنان ما همواره در پی ضربه زدن به کشور و انقلاب هستند چرا که انقلاب اسلامی ملت ایران، همه معادلات آنها را برهم زد.

9 دی 88 حرکتی مردمی از عمق احساسات پاک مردم بود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: 9 دی 88 حرکتی مردمی از عمق احساسات پاک مردم بود و منشأ این احساسات هم چیزی جز پیام عاشورا نبود و نتیجه احساسات و غیرت دینی مردم در آن روز سیلی خروشان را شکل داد و در کشور جاری کرد تا یکبار دیگر امیدهای دشمنان را بر ضربه زدن به اصل نظام نقش بر آب کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) محوریت نظام جمهوری اسلامی است و در نتیجه رهنمودهای روشنگرانه و هدایت مقتدرانه ایشان بود که حرکت مردمی 9 دی 88 تمامی معادلات فتنه‌گران داخلی و دشمنان و منافقین خارجی را بر هم زد.

یادآوری 9 دی در واقع یادآوری اقتدار رهبری است

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: 9 دی در تاریخ ملت ایران ایام‌الله است و این روز هیچگاه نباید فراموش شود و یادآوری آن در واقع یادآوری اقتدار رهبری، پشتیبانی مردم از نظام و همیشه در صحنه بودن ملت است.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در 9دی سال 88 شکل گیری سیلی از غرور و غیرت را به همه جهانیان نشان داد که تمامی نقشه‌های شوم و پلید فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی را شستشو داد و روح انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را استوارتر گردانید و قدرت و عظمت ملت ایران برای همیشه ثابت و استوار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: گرامیداشت حماسه 9 دی نشان می‌دهد که ملت ایران با تمسک به رهنمودهای مقام معظم رهبری توانستند نقشه‌ها و معادلات فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی را برهم زنند و خط بطلانی بر رویاهای پلید آنها بکشند.

فتنه‌گری دشمنان علیه ملت ایران تداوم دارد

وی افزود: مشکلات و نقشه‌های دشمنان و غرب برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران همواره وجود دارد و این فتنه‌گری‌های آنها همچنان ادامه دارد که به حمدلله با هوشیاری، بیداری و بصیرت ملت ایران تاکنون نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز سرنوشت ساز 9 دی که شکل گرفته از غرور و غیرت ملی همه ملت ایران بود تأکید کرد: در 9 دی برگ زرینی از حضور همیشگی مردم ما در صحنه و در تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های نظام رقم خورد و این حماسه در تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم ثبت شده است.

وی با اشاره حضور همه اقشار مردم در جریان پیروزی انقلاب گفت: وحدت و یکپارچگی همه آحاد مردم در جریان انقلاب که توسط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها عنوان شده است مهمترین عامل در پیروزی انقلاب ایران بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: ملت ایران در 12 بهمن ماه جریان بت شکنی را به وجود آوردند که در دنیا نظیر نداشت و توانستد نظامی را که بزرگترین ابرقدرت آن روز از آن پشتیبانی و حمایت می‌کرد سرنگون سازند و به این طریق تمامی معادلات استکبا‌ری را در دنیا برهم زدند.

وی تصریح کرد: حضور یکپارچه و سراسر قدرت و عظمت ملت ایران در جریان انقلاب، کشور را بیمه کرد و همین امر سبب شد مردم توانستند در 8 سال جنگ نابرابر تحمیلی سرافراز و سربلند پیروز شوند و همین حضور همیشگی مردم و در صحنه بودن آنها، خار چشم دشمنان است.

انقلاب اسلامی ملت ایران معادلات شرق و غرب را بر هم زد

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی تمامی معادلات قدرت‌های شرق و غرب را شکستند و موج جدیدی از استکبار ستیزی را در دنیا پایه گذاری کردند که تاکنون راهنمایی برای همه ملت‌های آزادی خواه بوده است.

وی افزود: وقوع انقلاب اسلامی ایران در دنیای سراسر تاریکی و ظلمت آن روزگار، نور امیدی بود که شروع به تابیدن کرد و شعاع این نور تمام دنیا را هم اکنون فرا گرفته است و تمامی حرکت‌های انقلابی و جریان‌های استکبار ستیز و استقلال طلب از برکت وجود این نور تابان بهره‌مند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: گرامیداشت روزهایی مانند 9 دی و 22 بهمن در واقع گرامیداشت وحدت و یکدلی و همراهی همه ملت است زیرا این روزها مصداق واقعی وحدت و همدلی همه مردم هستند و تکریم این ایام‌الله وظیفه‌ای بر دوش همه مردم است.

وی گفت: برگزاری منظم و برنامه‌ریزی شده مراسم روز 9 دی و جشن‌های پیروزی انقلاب وظیفه همگانی است که باید تلاش کنند با تقسیم کار و تنوع برنامه‌ها همراهی و همدلی و وحدت رویه همه ملت ایران را برای همه دنیا نمایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار