معاون استاندار کردستان مطرح کرد

حاشیه‌نشینی، مشکل اکثر شهرهای‌ کردستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: بسیاری از شهرهای ما درگیر مشکلات حاشیه‌نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی هستند و این خود از عوامل اصلی ایجاد نارضایتی در شهرها است که دستگاه‌های متولی باید به آن توجه جدی داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 07 November 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ حسین فیروزی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کردستان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توجه ویژه دولت به مطالبات و نیازهای مرد از نظام تدبیر استان در گذشته انتقاد کرد و گفت: برنامه ریزی‌ها نباید بعد از مطالبات و نیازهای مردم باشد بلکه باید خواست مردم قبل از برنامه‌ریزی نیاز سنجی شود و تصمیمات باید به گونه‌ای باشد که سبب بلاتکلیفی مردم نشود.

وی افزود: مدیران و دستگاه های دولتی نباید مردم و ارباب رجوع‌شان را بلا تکلیف بگذارند و برنامه ریزی‌های دولتی و تصمیمات باید قبل از بلاتکلیف شدن مردم صورت گیرد تا مبادا کم توجهی سبب اعمال قوانین نانوشته و خود ساخته از سوی مردم گردد.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بسیاری از شهرهای ما درگیر مشکلات حاشیه‌نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی هستند و این خود از عوامل اصلی ایجاد نارضایتی در شهرها است که دستگاه‌های متولی باید به آن توجه جدی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار