رشد ۳۲ درصدی تناژ حمل کالا در کردستان

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان از افزایش ۳۲ درصدی تناژ حمل کالا در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 31 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، سید عبدالرحمن حسینی اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان جابجا شد که رشد ۳۲ درصدی نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه جابه‌جایی این میزان تناژ در قالب ۴۲۰ هزار بارنامه صادر شده (سفر) انجام شد، اضافه کرد: در زمینه تعداد بارنامه‌ها نیز ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین کالای حمل شده مربوط به محصولات معدنی و ساختمانی است، ادامه داد: در این بخش ۴ میلیون و ۷۰ هزار تن کالا در قالب ۲۰۴ هزار بارنامه صادر شده توسط ناوگان حمل و نقل استان جابه جا شد.

حسینی از اعزام ۵۴ هزار و ۷۵۰ دستگاه ماشین برای حمل کالا‌های اساسی به بنادر امام خمینی (ره) و بندرعباس طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: برای اعزام این ماشین‌ها ۲ هزار و ۲۴۰ بارنامه صادر شد که افزایش ۳۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار