در دیدار فرماندار جدید نمین و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مطرح شد؛

تأکید فرماندار جدید نمین بر حمایت از فعالیت های کتابخانه ای

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی نمین، ساخت و تکمیل کتابخانه های عمومی در روستاهای این شهرستان را موجب توسعه این مناطق دانست و تصریح کرد: با توجه به استقبال ساکنین فرهیخته روستاها و همکاری سازنده اعضای شورای این مناطق، در صورت درخواست ساخت کتابخانه توسط خیرین، زمین های لازم به این پروژ ه ها اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۸۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 06 September 2015

فرماندار جدید نمین در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل بر حمایت از فعالیت های کتابخانه ای تأکید نمود.

به گزارش تابناک اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور با بیان اینکه رشد فرهنگ کتابخوانی در ارتقای سطح آگاهی های عمومی و توسعه اجتماعی نقش بسزائی دارد، اظهار داشت: برای تکمیل پروژه های کتابخانه ای و اختصاص زمین جهت ساخت کتابخانه های خیرساز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی، دقت نظر و هماهنگی دستگاه های فرهنگی در برنامه ریزی فعالیت ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: با هماهنگی های بیشتر، می توان در زمان کمتری اهداف فرهنگی را محقق نمود.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نمین، ساخت و تکمیل کتابخانه های عمومی در روستاهای این شهرستان را موجب توسعه این مناطق دانست و تصریح کرد: با توجه به استقبال ساکنین فرهیخته روستاها و همکاری سازنده اعضای شورای این مناطق، در صورت درخواست ساخت کتابخانه توسط خیرین، زمین های لازم به این پروژ ه ها اختصاص خواهد یافت.

در این دیدار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز ضمن تبریک به فرماندار جدید نمین، رویکرد دولت تدبیر و امید در ترویج فرهنگ مطالعه را ستودنی دانست و گفت: با حضور آقای عبدالعلی پور در رأس مدیریت شهرستان نمین، امید میرود توسعه فرهنگی و کتابخانه ای این منطقه با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

رباب عزیزخانی، شخصیت کتابخوان و فرهیخته فرماندار جدید نمین را موجب دلگرمی کتابداران بیان کرد و افزود: برای تکمیل پروژه های کتابخانه ای در شهرستان ها، نیازمند توجه و حمایت جدی فرمانداران هستیم.

وی، اختصاص اعتبار مناسب برای تکمیل کتابخانه های نیمه تمام و تجهیز مراکز کتابخانه ای و نیز تخصیص به موقع نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از درآمدهای شهرداری را از جمله درخواست های خود در این شهرستان بیان نمود و تصریح کرد: ارائه خدمات بهتر کتابخانه ای به شهروندان و اجرای برنامه های فرهنگی و کتاب محور نیازمند همکاری سازنده همه ارگان ها است.

مشاور استاندار در امور کتاب و کتابخانه ها، جذب خیرین کتابخانه ساز در جهت ساخت و تجهیز کتابخانه ها و غنی سازی کتب و منابع کتابخانه ای را از جمله راهکارهای توسعه فعالیت های کتابخانه ای بر شمرد و ادامه داد: مردم نمین از دیرباز به فرهنگ و ادب شهره بوده اند و لذا انتظار ما از خیرین این منطقه این است که حضور پر رنگ تری در فعالیت های کتابخانه ای داشته باشند.

قابل ذکر است که در ابتدای این دیدار، محمد فتحی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نمین نیز با ارئه گزارشی کوتاه از اهم فعالیت های صورت گرفته، همکاری بیشتر شهردای در پرداخت به موقع نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی را خواستار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار