۵۵ قرارداد زمین در ناحیه صنعتی پارس‌آباد به سرمایه‌گذاران واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۵۵ قرارداد حق بهره‌برداری زمین در ناحیه صنعتی پارس‌آباد به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ 10 July 2024

به گزارش «تابناک اردبیل»، هاشم علایی اظهار کرد: با واگذاری این قراردادها، ۹ واحد تولیدی موفق به راه‌اندازی طرح صنعتی و اخذ پروانه بهره‌برداری از مراجع ذیصلاح شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت ۱۰۰ هکتار از جمله نواحی صنعتی مهم استان اردبیل محسوب می‌شود که محلی مناسب برای استقرار صنایع تبدیلی است.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر، اعتبارات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های ناحیه صنعتی پارس‌آباد هزینه شده که طرح آبرسانی به واحدهای تولیدی مهم‌ بوده و تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

علایی بیان کرد: طرح آبرسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد شامل احداث ایستگاه پمپاژ آب، مخزن زمینی یک هزار مترمکعبی، مخزن هوایی ۵۰۰ مترمکعبی و خط انتقال آب به طول ۵.۵ کیلومتر است که پیش‌بینی می‌شود در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برآورد به روز اجرای این طرح بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی اجرای زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی پارس‌آباد را از دیگر طرح‌های مهم آن برشمرد و افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار