گردنه‌های صعب‌العبور اردبیل لغزنده است

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به کولاک شدید در برخی گردنه‌های صعب‌العبور استان اردبیل از لغزنده بودن این مسیرها و ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در این محورها خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 02 November 2016

سید حجت‌ فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه از عصر امروز و به دنبال بارش باران در مناطق کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور شاهد بارش برف همراه با کولاک و یخبندان هستیم، اکیپ‌های پلیس راه به همراه راهداران سخت‌کوش در مسیرها به حال آماده‌باش درآمده‌اند تا برای رانندگان عبوری ایمنی در تردد و گذر از مسیرهای مختلف را با ایمنی بالا فراهم کنند.

وی با بیان اینکه پلیس راه با استقرار در گردنه‌های صعب‌العبور و مناطق کوهستانی سعی دارد رانندگان را به احتیاط بیشتر و رعایت قوانین و مقررات دعوت کند، تصریح کرد: با پرهیز از شتاب و عجله بهتر است رانندگان عبوری از مناطق کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور به نحوی برنامه‌ریزی و حرکت کنند تا شاهد بروز آسیب و نگرانی نباشیم.

تمهید راهداری برای برف‌روبی و نمک‌پاشی در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز با اعلام اینکه هوای نامساعد برفی در اکثر گردنه‌های استان حاکم بوده اما تردد در آنها جریان دارد، اظهار کرد: به رغم کولاک و شرایط جوی زمستانی در جاده‌های استان 75 اکیپ راهداری ما در 12 راهدارخانه ثابت و سیار آماده ارائه خدمات هستند و نسبت به برف‌روبی و نمک‌پاشی نیز اقدام می‌کنند.

علی رحمتی با یادآوری اینکه 233 دستگاه ماشین‌آلات در زمستان امسال به کار گرفتیم تا با استقرار در جاده‌ها عملیات زمستانی را انجام دهند، گفت:‌ در این باب با فعال شدن نیروی انسانی علاقمند در این حوزه هم در مرحله اول بارش برف در هفته گذشته و هم از صبح امروز با آمادگی و تجهیزات کامل در جاده‌ها حاضر هستند تا به هموطنان ارائه خدمات کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار