تاثیر حمایت های بانک شهر در توسعه گردهمایی بزرگ نمایشگاه‌های استانی

دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت و تسهیل گری بانک شهر از برگزاری نمایشگاه‌ای کتاب سبب شد این گردهمایی فرهنگی بتواند به صورت استانی در سراسر کشور برگزار شود.
کد خبر: ۴۱۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 05 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،اصغر سلیمی افزود: امروز مردم سایر استان‌ها نیز می‌توانند به آسانی در نمایشگاه‌های کتابی که با حمایت بانک شهر برگزار می شود حضور یابند و به نوعی عرصه فرهنگ جان دوباره ای یافته است.
وی با بیان این‌که به دلیل مشکلات و کمبود امکانات در گذشته در برخی از شهرها شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب نبوده ایم، تصریح کرد: با ورود بانک شهر به امر مهم برگزاری نمایشگاه کتاب، امروز شاهد هستیم که این گردهمایی های فرهنگی به صورت استانی حتی در برخی شهرستان های دور افتاده نیز برگزار می شوند و دسترسی شهروندان به محصولات فرهنگی آسان شده است. 
نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم، با بیان این‌که پیش‌تر نمایشگاه‌های کتاب تنها در مراکز استان‌ها برگزار می شد، خاطر نشان کرد: پیشتر دوری راه سبب کاهش استقبال شهروندان از نمایشگاه های کتاب می شد، از همین رو از مسئولان بانک شهر می خواهم با حمایت بیش از پیش از نمایشگاه های کتاب، فرصت بهره برداری شهروندان از این گردهمایی فرهنگی را فراهم کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار