برآیند کار جمعی، فراتر از برآیند کار تک تک افراد است

مدیر موسسه فرهنگی و هنری باران گفت: برآیند کار جمعی، بسیار فراتر از برآیند کار تک تک افراد یا به عبارتی روشن تر «کل بزرگ تر از جمع اجزاست». براساس هم آفرینی برآیند نوآوری جمعی یا نوآوری سیستمی بیش از جمع نوآوری های فردی است.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ 08 September 2024

به گزارش تابناک رضوی، در این دیدار حسین فلاح با تشریح فعالیت و ساختارهای مجمع نکو داشت غدیرگفت: موسسه فرهنگی هنری باران در طی سالیان متوالی از سال ۱۳۸۸ پروژه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است که شامل پروژه‌های نبض، بذر، مشی‌عشق، واژه، وارث، نذرغدیر، پارک‌ها، تاکسی‌رانی، ویرگول، نسخه، پزشکان، فارغ‌التحصیلان، دوپامین، کارناوال، آدم برفی و … می‌شود که در مناسبت‌های مختلف مانند هفته دفاع مقدس، نیمه‌شعبان، غدیر، فاطمیه، رمضان، محرم در راستای بیانیه ماموریت موسسه و همچنین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است.
وی با اشاره به دیگرتولیدات رسانه‌ای، منتورینگ، مشاوره ، خدمات اردویی موسسه براستفاده از ظرفیت های مشترک و هم افزایی بیشتر در راستای توسعه همکاری های دومجموعه تاکید کرد.
فلاح گفت : بدون تردید هر مجموعه و سازمانی برای خود اندوخته هایی دارد و با استفاده از این اندوخته ها و تعامل می توان هم افزایی ایجاد نمود و با همکاری و فعالیت های مشترک به هم افزایی رسید.
وی عنوان کرد:  برآیند کار جمعی، بسیار فراتر از برآیند کار تک تک افراد یا به عبارتی روشن تر «کل بزرگ تر از جمع اجزاست». براساس هم آفرینی برآیند نوآوری جمعی یا نوآوری سیستمی بیش از جمع نوآوری های فردی است.
مدیر موسسه بیان کرد: این نشست و تعامل با هدف همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های فی مابین در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی،‌ کارآفرینی و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ نیروهای متخصص ، امکانات و توانایی‌های طرفین برگزار شده است.
در ادامه احسان ابراهیمی مدیر انجمن مجریان وهنرمندان صحنه با قدردانی از اقدامات انجام گرفته افزود: همکاری های مشترک بر اساس برنامه و پلن و زمانبندی بسیار می تواند ما را در هم افزایی کمک کند.
وی با اشاره به اینکه کار اشتباه با فکر بر کار بدون فکر می ارزد، اظهار کرد: فرصت شناسی و فرصت سازی، خلاقیت و نوآوری، خطرپذیری و داشتن برنامه ؛ 4 ویژگی اساسی هم افزایی و هم آفرینی به شمار می رود.
وی بیان کرد: هم‌افزایی و هم‌آفرینی موسسه فرهنگی و هنری باران و انجمن مجریان و هنرمندان صحنه استان می‌توانند به ارتقاء کیفیت هنر و فرهنگ کمک شایانی کند.
ابراهیمی اظهار کرد: ما آمادگی لازم جهت همکاری با موسسه باران را داریم و می توانیم در کارهای فرهنگی و سایر موضوعات مختلف به این موسسه کمک کنیم.
وی یادآور شد: موسسه باران ظرفیت های بسیاری دارد که این ظرفیت ها می تواند در پیشبرد اهداف فرهنگی، مذهبی و  اجتماعی در جامعه موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار