آیین بزرگداشت شهدای والامقام جبهه مقاومت در سمنان برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- آیین بزرگداشت شهدای والامقام جبهه مقاومت و پاسداشت سال‌ها مجاهدت و ایستادگی شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل شجاع حزب الله لبنان و سایر فرماندهان رشید حزب الله و جبهه مقاومت در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ 03 October 2024

به گزارش خبرنگار «تابناک سمنان»، سخنران این آیین بزرگداشت سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفراس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین است.
آیین بزرگداشت شهدای والامقام جبهه مقاومت فردا جمعه سیزدهم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا و در مسجد پنج تن آل عبا (ع) برگزار می‌شود.
این آیین بزرگداشت به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دفتر نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری و استانداری سمنان برگزار می‌شود.
گفتنی در روز‌های اخیر نیز مراسم بزرگداشت شهادت شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و همراهان گرانقدرش و همچنین محکومیت اقدامات رژیم سفاک صهیونیست با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، هاشمی، استاندار سمنان و سردار شوقانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان در مسجد عابدینیه سمنان برگزار شد.
در این مراسم جمعی از معاونان و مشاوران استاندار، مدیران کل ستادی و اجرایی استان و جمع کثیری از مردم متدین شهرستان نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار