روستای «سلین»، دومین نقطه پربارش کشور در روز گذشته بود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: روستای سلین سروآباد در استان کردستان با ۵۵ میلی‌متر بارندگی، دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته بود.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ 07 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، علی پناهی اظهار کرد: طی امروز سه شنبه بارش‌ها به صورت پراکنده و بیشتر در بخش غربی استان همچون شهر‌های بانه، مریوان و سروآباد ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه فردا نیز در شهر‌های مریوان و سقز وقوع بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست، افزود: طی روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه وضعیت هوای استان پایدار است، اما در صبح روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه شاهد افت دمای هوا خواهیم بود، به‌گونه‌ای که در ارتفاعات مرکزی، شمالی و شرقی استان به محدوده یخبندان نزدیک می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان، اعلام کرد که روستای سلین با ۵۵ میلی‌متر و شهر سروآباد با ۴۸ میلی‌متر در رده‌های دوم و چهارم پربارش‌ترین نقاط کشور در شبانه‌روز گذشته قرار گرفتند.

وی افزود: شهر‌های بیجار نیز ۳۳.۵ میلی‌متر، بانه ۳۳، مریوان ۳۲، سقز ۳۰، سنندج ۲۵، دیواندره ۲۴، کامیاران ۲۱، دهگلان ۱۹ و قروه ۱۱ میلی‌متر بارش را در شبانه‌روز گذشته داشتند.

پناهی خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده دمای هوای روزانه افزایشی بوده و به‌طور میانگین انتظار داریم حدود شش تا هفت درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار