پلیس با هنجارشکنان در آخرین چهارشنبه سال برخورد می‌کند

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی کردستان گفت: پلیس با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 09 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، علی مجیدی امروز (شنبه، ۱۹ اسفند ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال، رعایت نکات ایمنی و پرهیز از اقدامات پرخطر چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی اهمیت زیادی دارد.

به گفته او، مجرمان سایبری در پوشش فروش مواد محترقه با طراحی درگاه پرداخت جعلی، اطلاعات کارت بانکی را سرقت و آن را خالی می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان کردستان با تاکید بر اینکه والدین باید با نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خود مراقب اغفال شدن آن‌ها توسط کلاهبرداران سایبری در فضای مجازی باشند، بیان کرد: خرید و استفاده از وسایل مخاطره‌آمیز شب چهارشنبه آخر سال علاوه بر تأثیر منفی بر اقتصاد، آرامش مردم را در آستانه بهار سلب می‌کند.

مجیدی اظهار کرد: باید با ممانعت از خریدن وسایل ممنوعه و خطرناک، بذر وحشتی را که قاچاقچیان این کالا در جامعه کاشته‌اند، از ریشه بخشکانیم.

وی گفت: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه، جرم است و متخلفان مطابق قانون مجازات می‌شوند.

او در ادامه به نحوه فعالیت صنوف در ماه رمضان هم گریزی زد و بیان کرد: متصدیان هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها و رستوران‌های بین راهی با گرفتن مجوز از مراکز ذی‌ربط، ضمن رعایت شئون اسلامی و متناسب‌سازی فضا‌ها و پوشاندن فضای خود به نحوی که از بیرون قابل دیدن نباشد، می‌توانند به مسافران خدمات ارائه کنند.

وی اضافه کرد: فعالیت سایر اماکن پذیرایی بدون مجوز ویژه ماه رمضان، از یک ساعت قبل از اذان مغرب افطار مجاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار