مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: ۵۰ درصد کتابخانه‌های استان همدان متصل به اینترنت رایگان شده است.
کد خبر: ۹۸۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ 21 July 2021
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: ۵۰ درصد کتابخانه‌های استان همدان متصل به اینترنت رایگان شده است.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از  مهر، عاطفه زارعی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن با بیان اینکه در چند سال اخیر فضای کتابخانه‌های شهری ۵۴ درصد و کتابخانه‌های روستایی ۱۵۴ درصد رشد داشته است، گفت: هم اکنون ۵۰ درصد کتابخانه‌های استان مجهز به اینترنت رایگان شده است.

وی با اشاره به برگزار یازدهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی، افزود: این جشنواره از خرداد ماه آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان یکی از اولویت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی حفظ و نگهداری مطلوب کتابخانه‌های موجود استان دانست و اظهار کرد: با جذب اعتبارات پیش بینی شده در شهرستان تا حد زیادی این مهم تحقق خواهد یافت.

فرماندار شهرستان رزن نیز در این جلسه از فعالیت ۶ باب کتابخانه عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این کتابخانه‌ها ۸۴ هزار جلد وجود دارد.

سید رضا سلامتی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت کتابخانه‌ها کمرنگ شده که نیازمند توسعه خدمات اینترنتی و ارائه کتاب‌های دیجیتالی به دوستداران کتاب است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن مجهز به اینترنت رایگان است و یک‌هزار و ۸۰۰ نفر عضو فعال کتابخانه در شهرستان رزن وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار