احکام معاونت ها،کمیسیون ها و مشاورین خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان همدان با حضور مدیرکل سازمان صمت استان همدان به اعضای این خانه اعطا شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ 29 February 2024

احکام معاونت ها،کمیسیون ها و مشاورین خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان همدان با حضور مدیرکل سازمان صمت استان همدان به اعضای این خانه اعطا شد.

به گزارش تابناک همدان؛ این نشست که در دفتر مدیرکل سازمان صمت استان همدان برگزار شد دکتر شانیان مدیر کل سازمان صمت استان، وفایی بصیر معاون طرح و برنامه، سعید افقی عضو هئیت مدیره خانه صمت جوانان ایران و رئیس هئیت مدیره خانه صمت جوانان استان همدان، دبیر و اعضای هئیت مدیره و همچنین معاونین و روسای کمیسیون های تخصصی این تشکل جوان حضور داشتند.

شانیان مدیرکل جوان سازمان صمت استان همدان با بیان این که حضور جوانان در عرصه ی اقتصاد و بخش خصوصی نوید بخش آینده ی روشن اقتصادی استان است گفت: خانه صمت جوانان استان همدان بازوی فکری و اجرایی خوبی برای سازمان در تحقق چشم اندازهای اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: خانه صمت جوانان استان همدان علاوه بر رفع موانع پیش پای فعالین اقتصادی در حال حاضر باید برای آینده ی پیش رفته و همگام با عصر هوش مصنوعی تلاش کرده و قدم بردارد.

عضو هئیت مدیره خانه صمت جوانان ایران هم با اشاره به بیانات رهبری در خصوص گام دوم انقلاب تصریح کرد: حضور جوانان در عرصه های اقتصادی و بخش خصوصی نمود عینی از تحقق لبیک جوانان به دغدغه های رهبر انقلاب است.

افقی افزود: تحقق فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با ایجاد همسویی مدیران جوان در بخش های دولتی و خصوصی میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعضای خانه صمت جوانان ایران و به خصوص استان همدان از پتانسیل بالای فکری و عملی برخوردار هستند خاطرنشان ساخت: بخش دولتی می تواند برای انجام ماموریت های خود از این پتانسیل بهره مند شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار