استاندار همدان:
استاندار همدان گفت: تعرفه اخذ رای به اندازه کافی بین شعب توزیع شده و تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه دریافت نشده است.
کد خبر: ۹۷۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ 18 June 2021
 استاندار همدان گفت: تعرفه اخذ رای به اندازه کافی بین شعب توزیع شده و تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه دریافت نشده است.

به گزارش تابناک همدان، سید سعید شاهرخی جمعه شب با حضور در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبری فرزانه انقلاب مبنی بر ضرورت تامین تعرفه مورد نیاز شعب اخذ رای، این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برای ستاد انتخابات برخوردار بود.

وی اضافه کرد: بنابراین تعرفه به اندازه کافی از سوی ستاد انتخابات کشور در اختیار استان همدان قرار گرفت و در استان نیز به اندازه مورد نیاز در بین شهرستان‌ها، بخش‌ها و شعب اخذ رای توزیع شد.

استاندار همدان گفت: همه فرایند انتخابات به صورت مانیتورینگ قابل رصد و کنترل بوده و به صورت آنلاین می‌توان میزان تعرفه‌های مصرف شده و فعالیت‌های در حال اجرای شعب را بررسی کرد.

شاهرخی بیان کرد: با وجود اینکه تعرفه به اندازه کافی توزیع شده و تاکنون اعلام نیاز نشده است، اما در صورت اعلام نیاز به سرعت در اختیار شعب قرار گرفته تا شهروندان برای رای دادن معطل تعرفه نشوند.

وی گفت: از آغازین ساعات رای گیری در استان همدان انتخاباتی سالم، قانونمند و منظم در حال برگزاری بوده و تاکنون مورد سویی گزارش نشده است.

استاندار همدان با بیان اینکه شعبه‌های اخذ رای تا زمان پیش بینی شده از سوی وزارت کشور فعال و باز هستند با این وجود از مردم خواست رای دادن را به لحظات آخر موکول نکنند بلکه با حضور در شعب به تکلیف شرعی، الهی، سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

به گزارش ایرنا، یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر از جمعیت استان همدان شامل ۷۲۲ هزار و ۷۳۳ مرد و ۷۰۳ هزار و ۲۰۷ زن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند، ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر از جمعیت واجد شرایط این استان رای اولی هستند که برای نخستین بار با شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای نقش خود را در تعیین سرنوشت و آینده کشور ایفا می‌کنند.

یک هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان همدان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی ایجاد شده است 

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی نیز در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» نیز برگزار می‌شود. در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستایی و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

«عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار