دبیر هیئت فوتبال همدان از قضاوت یک داور و یک کمک داور همدانی در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 15 September 2015
دبیر هیئت فوتبال همدان از قضاوت یک داور و یک کمک داور همدانی در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال خبر داد.

به گزارش فارس؛مهدی بوجاریان اظهار کرد: عملکرد داوران همدانی در سطح ملی و حضور در مسابقات فوتبال لیگی و مناطق باعث شده تا کمیته داوران فدراسیون نظر مثبتی بر روی داوران استان داشته باشد.

وی افزود: در تست‌های پیش از فصل و ارزیابی عملکرد داوران در رشته‌های فوتبال و فوتسال موجب شده تا هر هفته شاهد حضور چند نفر از داوران جوان و آینده‌دار همدانی در عرصه‌های بالای ورزش کشور باشیم.

دبیر هیئت فوتبال همدان با بیان اینکه با این عملکرد خوب داوران استان یکی از مسابقات حساس هفته ششم توسط داور همدانی قضاوت خواهد شد، خاطرنشان کرد: بیژن حیدری در چارچوب هفته ششم، مسابقه حساس گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران را به عنوان داور وسط قضاوت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این مسابقه روز سه‌شنبه 24 شهریور از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز برگزار خواهد شد که سعید قاسمی، مهدی عالیقدر و حمید حاج‌ملک در این دیدار حیدری را کمک می‌کنند.

بوجاریان با اشاره به اینکه دیگر داور همدانی هم قرار است در هفته ششم قضاوت داشته باشد تصریح کرد: مهدی الوندی یکی از کمک‌داوران خوب کشورمان باید مسابقه بین فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز را با کمک اشکان خورشیدی، یعقوب سخندان و سیدرضا مهدوی قضاوت کنند.

وی افزود: این مسابقه روز سه‌شنبه 24 شهریورماه از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار