فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: هدف کارگروه علمی پژوهشی سپاه تشکیل بانک علمی نخبگان و ارائه طرح و راهکار به مدیران توسط نخبگان است.
کد خبر: ۷۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 05 August 2015
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: هدف کارگروه علمی پژوهشی سپاه تشکیل بانک علمی نخبگان و ارائه طرح و راهکار به مدیران توسط نخبگان است.

 به گزارش روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) ، مصطفی رستمی در کارگروه علمی پژوهشی سپاه ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به مهم‌ترین اهداف تشکیل این کارگروه اظهار داشت: کارگروه علمی پژوهشی سپاه باهدف کلی حمایت از نخبگان شهرستان ملایر و اجرایی کردن طرح‌های برتر این نخبگان ایجادشده است.

وی جمع‌آوری اطلاعات نخبگان شهرستان ملایر را یکی دیگر از اهداف این کارگروه بیان کرد و افزود: این کارگروه از بهمن‌ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز و در این مدت بیش از ۱۰۰ نفر از نخبگان ملایر شناسایی و اطلاعات آنان را ثبت کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: کارگروه علمی پژوهشی یکی از هشت کارگروه مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر است و در این کارگروه از همکاری تمامی دانشگاه‌های شهر ملایر استفاده‌ شده است.

وی گفت: در این کارگروه به دنبال ایجاد فضایی هستیم تا نخبگان بتوانند فعالیت‌های پژوهشی و علمی خود را به‌راحتی انجام داده و آن را به مرحله اجرایی برسانند.

رستمی کمک به تحقق جامعه علمی را یکی دیگر از اهداف این کارگروه عنوان کرد و افزود: تشکیل بانک علمی نخبگان و ارائه طرح و راهکار به مدیران توسط نخبگان از دیگر اهداف این کارگروه است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت شهرستان برای کمک به نخبگان بیان کرد: برای کمک به مدیران اجرایی و کارخانه‌داران و فضایی مهیا کرد که تا ابن افراد نیازهای خود را به نخبگان اعلام کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که با تولید علم بتوان مشکلات و نیازهای جامعه را رفع کرد.

احمد آریایی‌نژاد با اشاره به برنامه ششم توسعه بیان کرد:چشم‌انداز برنامه ششم توسعه راهکار رو به روی ما برای رشد علمی بوده و باید در این جهت حرکت کنیم.

وی گفت: بهترین راه رشد علمی و توسعه پژوهشی استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان با توجه موقعیت اقلیمی و جغرافیایی است.

آریایی‌نژاد سیلیس را یکی از ظرفیت‌های مهم در ملایر دانست و بیان کرد: سیلیس ملایر در بسیاری از کارخانه‌های کشور استفاده‌ می‌شود و ملایر نیز با ایجاد کارخانه می‌تواند از این محصول استفاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار