رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: با توجه به ضرورت حمایت از کشاورزان کردستانی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده در بخش کشاورزی استان در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 20 January 2019

به گزارش تابناک کردستان، خالد جعفری در ششمین جلسه کارگروه خشکسالی و مخاطرات بخش کشاورزی استان اظهار کرد: با توجه به ضرورت حمایت از کشاورزان کردستانی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده در بخش کشاورزی استان در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی گفت: بنابر تصمیم شورای هماهنگی بحران کشور سهم استان ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان تعیین شده و بر اساس دستورالعمل و ابلاغیه کشور کشاورزانی که شامل این طرح می‌شوند مشخص و برای امهال تسهیلات آنها اقدام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها با جدیت بیشتر نسبت به برخورداری افراد مشمول این طرح اقدام و از سرگردانی کشاورزان جلوگیری به عمل آید.

وی گفت: بخش‌های باغبانی، زنبورداری و زراعت کردستان از خسارت بیشتری برخوردار بوده‌اند که به عنوان اولویت استفاده از طرح امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی قرار می‌گیرند.

جعفری افزود: در مجموع ۴ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی استان وارد شده که تاکنون ۱۸ هزار و ۷۹۱ پرونده پذیرش شده است که با بررسی این افراد واجد شرایط براساس دستورالعمل مربوطه توسط کارگروه شهرستان مشخص خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد پرونده ۱۸ هزار و ۴۱۱ پرونده معادل ۹۸ درصد به بانک کشاورزی اختصاص دارد.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار