معاون گردشگری همدان از بازدید ۴۶۸ هزار نفر از اماکن گردشگری همدان خبر داد و گفت: ۳۴۰ هزار نفر در شهر همدان اسکان یافتند.
کد خبر: ۶۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 20 July 2015
معاون گردشگری همدان از بازدید ۴۶۸ هزار نفر از اماکن گردشگری همدان خبر داد و گفت: ۳۴۰ هزار نفر در شهر همدان اسکان یافتند.

 به گزلرش تسنیم؛علی خاکساربا اشاره به اینکه حجم بالایی از مسافران برای تعطیلات عید فطر همدان را برای سفر انتخاب کردند، اظهار داشت: تلاش بسیاری صورت گرفته تا بهترین خدمات به مسافران در این تعطیلات ارائه شود ولی نباید انتظار داشت که این خدمات در حد ایده‎آل باشد.

وی با بیان اینکه قبل از ایام تعطیلات جلسات متعددی برای هماهنگی بین دستگاه‎‏های مرتبط صورت گرفت، افزود: متاسفانه به غیر از چند دستگاه محدود نهادی پای کار نبوده و به نوعی می‎توان گفت میراث فرهنگی و آموزش و پرورش بیشترین فعالیت در این ایام تعطیلات داشتند.

خاکسار با اعلام اینکه از روز ۲۵ تیرماه همدان با ورود حجم بالایی از مسافران مواجه شد، تصریح کرد: خوشبختانه حجم خوبی از مسافران در روزهای ۲۵ تا ۲۷ تیر ماه وارد استان همدان شده‎اند.

وی درباره آمار مسافران ورودی به استان همدان نیز گفت: براساس آمار اعلام شده از سوی سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها ۵۰۰ هزار نفر از روز ۲۵ تا ۲۷ تیرماه وارد همدان شده‎اند که البته بخشی از این مسافران عبوری بوده و در همدان اقامت نداشته‌اند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همدان افزود: در این روزها نزدیک به ۴۶۸ هزار نفر نیز از اماکن گردشگری همدان بازدید داشته‎اند که رقم بالایی بوده و بسیار قابل توجه است.

وی درباره اماکن گردشگری پربازدید استان همدان در این ایام نیز گفت: غار علیصدر با بازدید ۳۰ هزار نفر نخستین مکان گردشگری همدان در این مدت بوده و آرامگاه بوعلی، باباطاهر و منطقه گنجنامه در رتبه‎های بعدی قرار دارد.

خاکسار با اشاره به اینکه تلاش بسیاری برای اسکان مسافران در استان همدان صورت گرفت، تصریح کرد: در این روزهای تعطیلات ۳۴۰ هزار نفر در استان همدان اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت هتل‎ها، مهمانپذیرها و هتل‎آپارتمان‎های همدان در این ایام کامل بود، تاکید کرد: مدارس، سالن‎های ورزشی و کمپ‎های اسکان موقت شهرداری همدان نیز برای اسکان مسافران نقش مهمی داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار