مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: تابستان امسال همدان میزبان سه رویداد بین‌المللی، آسیایی و قهرمانی کشور دررشته شطرنج است.
کد خبر: ۶۳۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 23 July 2018

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: تابستان امسال همدان میزبان سه رویداد بین‌المللی، آسیایی و قهرمانی کشور دررشته شطرنج است.

به گزارزش مهر، رسول منعم با اشاره به برگزاری سه رویداد بزرگ شطرنجی در همدان اظهار داشت: مسابقات جام ملت‌های آسیا نخستین رویداد شطرنجی است که ورزش استان‌همدان از ۴ تا ۱۳ مردادماه میزبانی این رویداد را با حضور ۱۰ تیم خارجی بر عهده دارد.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور ۳ تیم از ملی پوشان کشورمان در همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم دیگر شطرنج در استان‌همدان بیان کرد: از ۱۸ تا ۲۵ مردادماه نیز همدان میزبان هفدهمین دوره مسابقات شطرنج جشنواره سراسری قهرمانی کشور در بخش آقایان خواهد بود.

منعم عنوان کرد: برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج اوپن ابن‌سینا از ۲۶ مردادماه تا ۲ شهریورماه دیگر میزبانی همدان از ورزشکاران این رشته خواهد بود.

وی بابیان اینکه امسال استان‌همدان رویداد‌های مهم ورزشی را در راستای رویداد همدان ۲۰۱۸ برگزار می‌کند، بیان کرد: برگزاری ۱۳ برنامه در سطح بین‌المللی و کشوری در راستای رویداد همدان ۲۰۱۸ در نظر گرفته‌شده و در همین راستا اردو‌های تیم‌های ملی سنگ‌نوردی، تیروکمان و شمشیربازی نیز در همدان برپاشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی برای برگزاری طی چند ماه آینده در نظر گرفته شده تا ورزش سهم بسزایی در معرفی ظرفیت‌های استان در رویداد گردشگری «همدان ۲۰۱۸» داشته باشد.

منعم با اشاره به سایر رویداد‌های ورزشی در همدان گفت: به مناسبت رویداد گردشگری «همدان ۲۰۱۸» مسابقات چوب کشی قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی با حضور ۳۰۰ ورزشکار در همدان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار