استاندار کردستان گفت: امسال برای نخستین بار از محل ردیف‌های متفرقه بودجه سال 1396 برای ارتقای شاخص‌های توسعه استان 100 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۳۴۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 12 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه از طریق مذاکره و پیشنهاد به ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در لایحه قانون بودجه سال 1396، علاوه بر اعتبارات عمرانی که هر ساله به استان اختصاص می یابد مبلغ 100 میلیارد تومان نیز برای ارتقای شاخص‌های استان کردستان، تکمیل پروژه های نیمه تمام و احداثی استان در نظر گرفته شد.

وی گفت: این اعتبار در جدول شماره 9 پیوست قانون بودجه سال 96، شامل اعتبارات ردیف‌های متفرقه به شماره طبقه بندی 112 منظور شده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه این اعتبار برای به صورت ویژه و مستمر اختصاص می یابد ابراز امیدواری کرد با ابلاغ اعتبار این ردیف بودجه، نسبت به عقب ماندگی بخش های زیرساختی که نقش اساسی در توسعه استان دارد گام های مهمی برداشته شود.

وی گفت: استان کردستان برای ارتقای شاخص های توسعه نسبت به سایر استان ها به منابع اعتباری جدید و پایدار دارد.

زاهدی افزود: بر همین اساس و از ابتدای سال جاری و قبل از تنظیم لایحه بودجه سال 1396 بر اساس سند توسعه استان و تحلیل نیازمندی های بخش های مختلف، درخواست این ردیف بودجه برای توسعه استان شده بود.

وی اظهار کرد: اختصاص این اعتبار می تواند نقش بسیار مهمی بر توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کردستان داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
تخصیص اعتبارات جدول 9 کمتر محقق شده و منوط به درآمده زیاد جدی نگیرید تازه اگر مجلس حذفش نکند ان شاالله که بشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار