قائم مقام وزیر کشور تشریح کرد
قائم مقام وزیر کشور گفت: تدریجا که به انتخابات نزدیک می‌شویم عزل و نصب‌ها را کم خواهیم کرد تا به نقطه صفر برسانیم و انتصابات محدود می‌شود؛ البته این به معنای آن نیست که اگر مدیری تخلفی کند عزل نشود. در موارد استثنایی اگر تخلفی صورت بگیرد و در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی شود اگر لازم باشد عزلی هم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۰۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 05 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدحسین ‌مقیمی، اظهار کرد: ‌سیاست دولت این است که از افراد شایسته استفاده کند و تاکید بر شایسته‌سالاری است.

وی گفت: به همین جهت برای افراد شایسته باید جستجو کرد و در این خصوص با صاحب‌نظران صحبت می‌شود، حال اگر به این لابی‌گری بگویند که امری قابل قبول است اما لابی‌گری برای فشار آوردن برای تغییر مدیران مورد قبول ما نیست.

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد:‌ در حال حاضر گروه‌های سیاسی برای فعالیت‌های سیاسی محدودیتی ندارند و جلسات آنها در حال برگزاری است؛ از سوی دیگر برنامه‌های مقدماتی جهت برگزاری انتخابات در دولت در حال انجام است و کارهای تدارکاتی انجام و آموزش‌ها نیز ارائه می‌شود.

وی در خصوص تغییرات مدیریتی در آستانه انتخابات، با تاکید بر اینکه فرمانداران را دائم زیر نظر داریم، عنوان کرد: تدریجا که به انتخابات نزدیک می‌شویم عزل و نصب‌ها را کم خواهیم کرد تا به نقطه صفر برسانیم و انتصابات محدود می‌شود؛ البته این به معنای آن نیست که اگر مدیری تخلفی کند عزل نشود. در موارد استثنایی اگر تخلفی صورت بگیرد و در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی شود اگر لازم باشد عزلی هم صورت می‌گیرد.

تابناک


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار