رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: انتقاد سازنده به دور از تخریب موجب تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های درست مدیران و خدمت هرچه بهتر به جامعه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ 28 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، عزت رضایی امروز یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شورا‌های اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: امیدواریم این گردهمایی موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی خاطرنشان کرد: از تمام تلاش‌هایی که در سال گذشته در حوزه‌های مختلف، توسط شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه انجام شده تقدیر می‌کنیم و امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کار‌ها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

به گفته وی، امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها نهراسد.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج خطاب به معاونین، روسای سازمان‌ها و شهرداران حاضر در جلسه با بیان اینکه از تخریب‌ها نترسید، گفت: زدن برخی تیتر‌های زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست، ولی مجموعه شورا و شهرداری از انتقاد‌های سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با تاکید براینکه از انتقاد‌های سازنده استقبال می‌کنیم کما اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکر‌های لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقاد‌ها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست را برای خدمت شایسته مدیران فراهم می‌سازد.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در ۱۵ اردیبهشت باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شورا‌های اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هر چه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار