پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان نوشت: کارخانه لاستیک بارز با سرمایه گذاری 627 میلیارد تومانی گروه صنعتی بارز و اشتغال زایی مستقیم برای 960 نفر که همگی از نیروهای بومی شهرستان و استان تامین می‌گردد در بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری نهایی می رسد.
کد خبر: ۲۹۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 07 September 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در جریان بازدید از چند کارخانه و کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی دهگلان و در کارخانه لاستیک بارز کردستان اظهار کرد: وقتی چند واحد بزرگ صنعتی در منطقه‌ای ایجاد شود سرمایه‌گذاران ترغیب به سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی می‌شوند.

وی حضور و سرمایه‌گذاری شرکت لاستیک سازی بارز را نشان از انگیزه ملی برای توسعه و رشد صنعت در کردستان دانست و گفت: شرکتی در حجم و اندازه لاستیک بارز می تواند پایه گزار فصلی نوین از صنعت در استان باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه بی گمان در آینده سرمایه گذاران بیشتری به کردستان خواهند آمد تصریح کرد: مدیران و سهامداران لاستیک بارز در سه مرحله اقدام به افزایش سرمایه خود برای راه اندازی و تسریع در روند این پروژه کرده‌اند که این نشان از اهتمام جدی آنان است.

وی گفت: لاستیک بارز کردستان جزو نایاب ترین واحدهایی است که در حین احداث اقدام به تولید محصول نهایی کرده است که از این حیث اقدامی ابتکاری و قابل توجه است.

زاهدی بر همکاری و همراهی کامل دستگاه‌های اجرایی و کمک به حل موانع موجود بر سر راه این کارخانه تاکید کرد و افزود: از تمامی کسانی که به هر نحوی برای ایجاد کسب و کار و اشتغال در کردستان قدمی بر می دارد قدردانی می‌کنم.

کارخانه لاستیک بارز با سرمایه گذاری 627 میلیارد تومانی گروه صنعتی بارز و اشتغال زایی مستقیم برای 960 نفر که همگی از نیروهای بومی شهرستان و استان تامین می‌گردد در بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری نهایی می رسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار