عضو هیئت مدیره یکی از تعاونی‌های مرزنشین کردستان مطرح کرد
عضو هیئت مدیره یکی از تعاونی‌های مرزنشین کردستان گفت: در حال حاضر چند نفری تاجر از استاهای تهران، آذربایجان شرقی و دیگر استان‌ها کارت بازرگانی مرزنشینان کردستانی را در اختیار دارند و با استفاده از این کارت بازرگانی کار صادرات انجام داده و حتی یارانه‌های اختصاص داده شده را نیز استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 05 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، عضو هیئت مدیره یکی از تعاونی‌های مرزنشین کردستان در گفت‌وگو با مهر، اظهار کرد: متاسفانه کارت بازرگانی تعدادی اعضای تعاونی‌های مرزنشین کردستان در دست تجار غیربومی است و این افراد از این فرصت‌ها سوء استفاده کرده و به دنبال جمع‌آوری پول هستند.

وی که اصرار داشت اسمی از او برده نشود، گفت: در حال حاضر چند نفری تاجر از استاهای تهران، آذربایجان شرقی و دیگر استان‌ها کارت بازرگانی مرزنشینان کردستانی را در اختیار دارند و با استفاده از این کارت بازرگانی کار صادرات انجام داده و حتی یارانه‌های اختصاص داده شده را نیز استفاده می‌کنند.

این عضو تعاونی مرزنشین کردستان ضمن انتقاد از این رویه تصریح کرد: تاکنون چندین بار این موضوع از طریق فرمانداری‌ها، تعاون و حتی دیگر مسئولان پیگیری شده و هر بار وعده می‌دهند که آن را دنبال می‌کنند ولی متاسفانه سال‌هاست که ما با این مشکل مواجه هستیم و سود اصلی این کار به جیب افراد دیگری خارج از مرزهای کردستان می‌رود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار